2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره دیه مثلا بچه کاره بدی میکنه بزنه بچشو

من خودم نه ولی شوهر عوضیم بچه هامون بزنه😔😔😔😢😢😢سرهمین دعوامون میشه منم میزنه😐😐😐

الهم عجل لولیک الفرج💚میشه برای حل مشکلاتم یه صلوات بفرستید💚💚💚شده ازدردبخندی که نبارد چشمت؟؟؟😔من در این خنده ی پرغصه مهارت دارم😔مرادردیست اندردل که گرگویم زبان سوزد 😔وگردم درزنم ترسم که مغز استخوان سوزد😔منجم کوکب بخت مراازبرج بیرون کن😔که من کم طالعم ترسم زآهم آسمان سوزد😔😭
من یه دختر ۷ ساله فقط سرش داد میزنم دیگه خیلی عصبانی بشم خودمو میزنم

خودتونم نزنید صحنه ی خیلی بدیه واسه ی بچه

وقتی جوابتو نمیدم ینی مهم نیستی...                                            پس ریپ نزن😕
الانکه بزرگ شدی میدونی چه ضعف هایی داری چ چیزایی اذیتت میکنن

والا تا حالا از این زاویه بهش دقت نکردم خوب اون موقع اکثرا اینجوری بود من مادرم وقتی خیلی عصبی میشد و خسته بود یه کتکی میزد ولی خب الان میگم کاش جای اون کتکا بیشتر بغلم میکرد بیشتر بهم گوش میداد بیشتر حرفمو باور میکرد که الان من محبور نباشم هرچی هستو بریزم تو خودم از ترس

من بچه اولم زدم 


دومی اصلا ب خودم اجازه نمیدم

❤️برای آرامش و موفقیت خودم و اعضای خانوادم دعام کنید از شر فتنه هم دور بمونیم❤️  💙💠🔷عضو گروه آبی🔷💠💙  🧡  شروع کالری شماری ۵ ابان با وزن ۷۶ با گروه نارنجی🧡 ۱۸ ابان ۷۵ کیلو💪هدف نهایی۶۰💪  19 دی وزن 69/۹۰۰ 💪تاریخ 27 دی به هدف اولم 68 رسیدم😍 بعد یک سال حدودا وقفه 16/09/1402 بازم شروع کالری شماری میکنم با وزن۶۹ 😍هدف نهایی 60😍 وزنم تا یلدا 6۸😍

من توی بچگیام دوبار بشدت از مامانم کتک خوردم 

 یبارش چنان موهامو کشید بااینکه بچه بودم هنوز دردش یادمه  از اون زمان کلا موهاموکوتاه میکنم  ‌.یبارم بشدت با  کمربند منو زد  طوریکه تموم تنمو دستامو پشتم کبود کردو ورم‌. بچه بودم   مث همه بچع ها  

 شیطنت داشتم اما مُحق اینهمه  کتک نبودم 💔   مامانم خوبه  الان ولی  من  اون دوبارو هیچوقت نتونستم فراموش کنم .💔🌱 همینم باعث شد ازش هی فاصله بگیرم   هی دور شم .  

تو فقط خودتو داری ، پَ  مراقب خودت باش ❤🌼
خداروشکر عزیزم سعی کن داد هم نزنی و اول اروم ک شدی بشین با ارامش باهاش صحبت کن

خیلی دارم رو خودم کار میکنم البته بهتر شدم از قبل ولی اینکه بگم کامل برطرف شده نه نشده خدا کمک کنه

دوست خوبم لطفا درخواست دوستی ندهید متشکرم 
دخترم دو سالشه موهامو میکشه منم میزنم ولی عصبی میشم کارم خیلی بده

چرا عزیزم بچه دوساله رو میزنی واقعا بهتر نیست موهاتو از داخل دستش دربیاری تا اینکه بزنیش

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز