ممکنه باشگاه ها اسمای مختلف بگن ، مثلا میگن فول بادی ، بگو میخوام هوازی و قدرتی باهم باشه،قدرتی با وزن بدن و دمبل و کش اینجور وسایل فقط.
وقتی وزن کم کردی و قوی تر شدی برو کار با دستگاه و تی آر ایکس.
سی ایکسِ(c.x) واقعی در ایران یا انجام نمیشه یا به ندرت، و بهتره بگیم کاردیو یعنی تمرینات هوازی،الان اونم خوبه بری
برنامه زیره رو بگیر ازش استفاده کن برای رژیم