2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من سگ دارم نگهداریش از یه بچه بیشتره

توتاپیک های من شاهدلحظات خوش من👧هستید🦋-:)....💚 🕊امیدوارم تا عمر دارید دور باشید از ؛چشم های تنگ ،زبان های تلخ ،قلب های سنگ و ذاتهای کثیف.

عروس هلندی بخدا سخت تره من دارم از ۵ صبح که آفتاب میزنه جیغ میزنه که بیاریدم بیرون😂

منم سه تاشو دارم ، خدایی کثیف کاریش از سگ و کربه خیلی کمتره و نگهداریش راحت تر و کم خرج تر . انقدر هم نازن که حد نداره 

نمیدونم ولی اونا ریزش موی شدید هم دارن... من خودم پیت بول دارم راضیم اولش سخت بود ی کم ولی خوبه

موقع دسشویی چیکار میکنید کجا میرن کارشونو انجام میدن

عزیزم هر حیونی بخری سختی خودشو داره خونتون چند متر هست من چند سال پیش سگ داشتم

۱۰۰متر بیشتر دسشوییشون رو مخمه ک چیجوری میرن کثیف ماری دارن یانه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792