بله چون بچه داره،بیشترین سهم مال بچه هستش که عملا مال شوهر میشه.
همون بهتر دیه زن نصف.
شوهر میگیره، سر سال با جیب پر پول سریع زن میگیره.
یکی از اقوام ما همینجوری بود، چهلمش زن گرفت، بچه ها کوچیک بودن، کلا دیه افتاد دست مرد.
مادر و پدر هم نداشت خانم، فوت کرده بودن