2777
2789
عنوان

دیه ی زن؟؟

274 بازدید | 16 پست

اگ زنی یه بچه داشته باشه و تو تصادف فوت کنه و پدر و مادرش زنده باشه

آیا به شوهرشم از پول دیه چیزی میرسه؟؟

یا نه فقط برا بچه و مامان باباشه

اگ‌کسی میدونه ج بده و اینکه بگه دیه الان چقده؟

واسه خانم

مسافر بوده نه راننده

امیدوارم روزی برسه که هیچکی هیچ غمی نداشته باشه🥺🙏🏻

خاکش کردین یا هنوز تو دنیا هست و دارین تقسیمش میکنین

 من میگم حالم خوبه تو باور نکن                                             اول بترس از خدا بعدش بترس از کسی که نمی ترسه از خدا                                                                                             لینک حذف تاپیک                    

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


فکر کنم به شوهرشم میرسه. فقط اینو میدونم نصف حقوقه مرده خدااایااااا چرا منو ایران به دنیا آوردی&nbs ...

الان یک میلیارد و دویست باشه واسه مرد

ینی ششصد میشه واس زن

امیدوارم روزی برسه که هیچکی هیچ غمی نداشته باشه🥺🙏🏻
شوهرش، بچه اش، مادرش، پدرش وراث ایشون حساب میشن

شوهرش چقد  از پول سهمشهه؟

منظورم چند چندم

مثلا زنها یک هشتم دیه

مردها هم همینن

امیدوارم روزی برسه که هیچکی هیچ غمی نداشته باشه🥺🙏🏻
شوهرش چقد  از پول سهمشهه؟ منظورم چند چندم مثلا زنها یک هشتم دیه مردها هم همینن

بله چون بچه داره،بیشترین سهم مال بچه هستش که عملا مال شوهر میشه.

همون بهتر دیه زن نصف.

شوهر میگیره، سر سال با جیب پر پول سریع زن میگیره.

یکی از اقوام ما همینجوری بود، چهلمش زن گرفت، بچه ها کوچیک بودن، کلا دیه افتاد دست مرد.

مادر و پدر هم نداشت خانم، فوت کرده بودن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز