2789

مال من ناشتا۱۰۷ بود...

 نوشابه و قند و شکر به کل منع کردم 

و چیزای نشاسته دار مثل برنج و سیب زمینی رو محدود


کدو خورشتی رو رنده کردم با ماست و هر روز میخوردم...

تازه از طعم کدوخام خوشمم میومد پوست میکردم مثل خیار میخوردم😅😂همهههه تعجب میکردن

بعد ی هفته شدم ۷۶ ک خیلی خوب بود

مال من ناشتا۱۰۷ بود...  نوشابه و قند و شکر به کل منع کردم  و چیزای نشاسته دار مثل برنج و ...

 بعد اون ی هفته دیگ رعایت نکردم 

بعد چن ماه ۶ روز پیش دوباره ازمایش دادم شدم۸۶

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به نظرت برای من وحشتناک بالاس؟؟؟؟؟😭😭😭

خب ناشتا باید از۹۶ پایین باشه 

حالا بعد ناشتارو نمیدونم

به خودت استرس نده بچت انقد سفید میشه ک نگو😍


از ازمایشت عکس داری بفرستی؟

عزیزم شما ی بار ناشتا از مایش دادی  بعد صبحونه خوردی و بعد ۲ ساعت دوباره ازمایش دادی؟

من آزمایش که آزمایشگاه دادم یه بار،ولی اومدم دستگاهشو خریدم یه بار ناشتا گرفتم یه بار بلافاصله بعداز دوساعت گرفتم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز