2777
2789
عنوان

عمل بینی

| مشاهده متن کامل بحث + 179 بازدید | 32 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خوشگلی دردسر داره خب 😁 اخه باید خیلی تحقیق کرد جای خوب رفت

من ۴ماه رفتم مطب دکتر و از مریضاش سوال میکردم و همشون راضی بودن و همش میگن صبر کن

از نظر تنفس عالیم وای ظاهری نمیتونم خودمو قبول کنم🥲

اسی میگن چسب زدن بینی خیلییی مهمه یعنی50درصدش اونه، اینکه دقیق و درست بزنی اگه بد بزنی بینی همون شکل ...

ارره من یمدت رفتم دکتر زد الان دیگه خودم میزنم

عزیزم مبارکت باشه😍خیلی خوبه از اول راضی باشی من ک فقط غر زدم

ممنون واسه منم ایراد داره ولی نسبت به بینی قبلی خوبه وقتی چسب نداره حس میکنم سوراخا متقارن نیست 

شما هم صبرت و ببر بالا حساسیتت و کم کن به مرور بهتر میشه 


ممنون واسه منم ایراد داره ولی نسبت به بینی قبلی خوبه وقتی چسب نداره حس میکنم سوراخا متقارن نیست  ...

برا منم نسبت ب قبل خیلی بهتره ولی خب تغییر زیادی کردم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز