fj75 مدیر عضویت: 1402/02/15 تعداد پست: 383 عنوان عمل بینی | مشاهده متن کامل بحث + 179 بازدید | 32 پست سلام خانومایی ک عمل کردین و بینیتون بعدازیمدت قشنگ شده بیاید یکم ب ما تازه عمل کرده ها دلداری بدین🥲۴۰روز گذشته ولی هنوز پره های بینیم باهم فرق داره 1402/03/09 | 11:30 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
fj75 مدیر استارتر عضویت: 1402/02/15 تعداد پست: 383 من ک ۴ماهه عمل کردم دکترم گفت وایسا تو ماه ۶ام و بلکه یک سال😢 پره های بینیتون فرق دارن؟؟
fj75 مدیر استارتر عضویت: 1402/02/15 تعداد پست: 383 مبارک باشه انشالله به نظرم با گذر زمان حل میشه نگران نباش ممنون عزیزمامیدوارم❤️
sوفیا عضویت: 1402/03/06 تعداد پست: 930 اگه ادم صبوری هستی عمل کن من ک دارم دیونه میشم خوشگلی دردسر داره خب 😁اخه باید خیلی تحقیق کرد جای خوب رفت
khanoomguli عضویت: 1402/01/02 تعداد پست: 13282 امیدوارم بخدا یجوریه نوک بینیم بازهم درست میشه خیالت راحت 😇
sوفیا عضویت: 1402/03/06 تعداد پست: 930 اسی میگن چسب زدن بینی خیلییی مهمه یعنی50درصدش اونه، اینکه دقیق و درست بزنی اگه بد بزنی بینی همون شکلو میگیره🤦♀️من اگه عمل کنم میرم مطب چسبمو بزنه
fj75 مدیر استارتر عضویت: 1402/02/15 تعداد پست: 383 خوشگلی دردسر داره خب 😁 اخه باید خیلی تحقیق کرد جای خوب رفت من ۴ماه رفتم مطب دکتر و از مریضاش سوال میکردم و همشون راضی بودن و همش میگن صبر کناز نظر تنفس عالیم وای ظاهری نمیتونم خودمو قبول کنم🥲
fj75 مدیر استارتر عضویت: 1402/02/15 تعداد پست: 383 اسی میگن چسب زدن بینی خیلییی مهمه یعنی50درصدش اونه، اینکه دقیق و درست بزنی اگه بد بزنی بینی همون شکل ... ارره من یمدت رفتم دکتر زد الان دیگه خودم میزنم
sوفیا عضویت: 1402/03/06 تعداد پست: 930 من ۴ماه رفتم مطب دکتر و از مریضاش سوال میکردم و همشون راضی بودن و همش میگن صبر کن از نظر تنفس عالیم ... انشالله درست میشه فعلا زوده خب
fj75 مدیر استارتر عضویت: 1402/02/15 تعداد پست: 383 من ۱۵ روزه عمل کردم هنوز از رو به رو بینیم پهنه ولی راضیم عزیزم مبارکت باشه😍خیلی خوبه از اول راضی باشیمن ک فقط غر زدم
fj75 مدیر استارتر عضویت: 1402/02/15 تعداد پست: 383 انشالله درست میشه فعلا زوده خب فدات ان شاالله ک خوب بشه😍🥲
لکلک عضویت: 1397/05/22 تعداد پست: 1810 عزیزم مبارکت باشه😍خیلی خوبه از اول راضی باشی من ک فقط غر زدم ممنون واسه منم ایراد داره ولی نسبت به بینی قبلی خوبه وقتی چسب نداره حس میکنم سوراخا متقارن نیست شما هم صبرت و ببر بالا حساسیتت و کم کن به مرور بهتر میشه
fj75 مدیر استارتر عضویت: 1402/02/15 تعداد پست: 383 ممنون واسه منم ایراد داره ولی نسبت به بینی قبلی خوبه وقتی چسب نداره حس میکنم سوراخا متقارن نیست ... برا منم نسبت ب قبل خیلی بهتره ولی خب تغییر زیادی کردم
gilda128 عضویت: 1401/05/26 تعداد پست: 631 پره های بینیتون فرق دارن؟؟ الان نهورم ک داشتم ارهصبر کن ورمش خابید درست میشه