2789
عنوان

جاری ...

| مشاهده متن کامل بحث + 374 بازدید | 19 پست
نه به خاطر کار نیست چون دو تا براردا با هم حرف میزدن سی و خورده ای سال 

فکر کردم برادرشوهرت کم سنه از رو بچگی باتو قهر کرده

شاید از اول به اجبار زنش قهر کرده 

زنش الان باتو خوبه؟ یا بازم حسوده؟

خدای مهربونم از اینکه این همه دوسم داری ازت ممنونم😘

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نه از این لحاظ که خودشون اول مقاومت می کردن و منتظر بودن من پا پیش بذارم .چون من عملا آب پاکی زیختم ...

خب بالخره حالا پشیمون شدن یا هرچی

مهمه اینه آشتی کردید و رابطه تون خوب شده

نمیگم حواست رو جمع نکن و از همین حالا باهاشون پسرخاله شو ولی خیلی هم بدبین نباش 

بزار ببین چی پیش میاد

خب بالخره حالا پشیمون شدن یا هرچی مهمه اینه آشتی کردید و رابطه تون خوب شده نمیگم حواست رو جمع نکن ...

الان که دومین باره اومدن خودم هم تعجب کردم بیچاره بچه جاری دهن ش باز بود ندیده که تعجب کرده بود 

من کلا اهل قهر نیستم

باکسی مشکل داشته باشم یا بحثی باشه شاید خونش نرم اما جایی ببینم رفتار بدی نشون نمیدن

خونه ام هم بیاد با روی باز استقبال می کنم

کلا اگر پدر کشتگی هم داشته باشیم قهر نمیکنم و بیاد در خونم بی محلی و بی احترامی نمیکنم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز