2777
2789
عنوان

چرا واقعا

61 بازدید | 8 پست

چرا از ادما خجالت ميكشم

خجالت ميكشم سلام بدم يا بيشتر صحبت كنم

خشكم ميزنه

بخاطر همين ادما ازم دوري ميكنن!

رفتارم عوض نميشه

هركار ميكنم.

از خودم بدم مياد

سلام منم خجالتیم اما خب با رفتن به دانشگاه و زندگی تنهایی باعث شد کمی از خجالتم کم بشه 

شما هم نیاز به رابطه اجتماعی با فامیل یا دوست بیشتری داری تا خجالتت کمتر بشه 

کاش میتوانستم به زمان تو سفر کنم .. دوباره خندیدنت را ببینم .. بهت میگفتم نگران نباش این حادثه تلخ زندگیت یک روزی فراموش میشه ...ناراحت و غمگین نباش گرچه بزرگ بشی زخم قلبت خوب نمیشه اما وقتی بزرگ بشی حالت خوب میشه ... 💔

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

وای من اصلاروم نمیشه توچشماشون نگاه کنم ۲۶سالمه خیر سرم 

منم سرم ناخوداگاه مياد پايين 

مردم صاف نگاه ميكنن حرف ميزنن من نگامو ميدزدم

هممممه كار كردم نميدونم ديگه چيكار كنم مشكلم حل بشه.

به خودم ميرسم خوشكل ميكنم ،

سعي ميكنم كلمات جديد جمله هاي جديد يادبگيرم به كار ببرم،

اما استرسم خيلي بالاس 

ميترسم انگاري

فاميل خيلي سمي هستن توي جمع استرس ميگيرم جديدا  دستم ميلرزه

تو جمع رفیق چی 

ببین حرفی که الان ازت شنیدم نشون میده که کمتر با آدم ها در ارتباط بودی 

اما وقتی با فامیل یا دوست مواجه میشی 

می‌ترسی 

چرا ؟ چون مغزت از یک موقعیت جدید وحشت داره 

نباید بذاری این ترس سراغت بیاد 


کاش میتوانستم به زمان تو سفر کنم .. دوباره خندیدنت را ببینم .. بهت میگفتم نگران نباش این حادثه تلخ زندگیت یک روزی فراموش میشه ...ناراحت و غمگین نباش گرچه بزرگ بشی زخم قلبت خوب نمیشه اما وقتی بزرگ بشی حالت خوب میشه ... 💔

ترسه  دست من نيست

باید خودت و تو موقعیت های جدید قرار بدی 

خودتو به چالش بکشی

مثلا به خودت بگو واقعا میخوای همینجوری خجالتی بمونی ؟ 

عزیزم اگر هر عمل یا کاری انجام میدیم بخاطر افکارمون هست 

سعی کن افکارت و کنترل کنی با خودت صحبت کن 

تو یک برگه ینویس و تصمیم درست واسه خودت بگیر 

کاش میتوانستم به زمان تو سفر کنم .. دوباره خندیدنت را ببینم .. بهت میگفتم نگران نباش این حادثه تلخ زندگیت یک روزی فراموش میشه ...ناراحت و غمگین نباش گرچه بزرگ بشی زخم قلبت خوب نمیشه اما وقتی بزرگ بشی حالت خوب میشه ... 💔

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز