2777
2789
عنوان

دوست من

| مشاهده متن کامل بحث + 375 بازدید | 46 پست
دیگه مشکلت همینه تا طرز فکرتم درست نکنی همینه برو یه بچه از پروشگاه بیار تا خوشبخت بشی راستی سر را ...

من دوست دارم بچه خودمو داشته باشم

اگه بد میگذره خودت چرا طلاق نمیگیری؟ 😏

💍♥ i said yes 

دیگه مشکلت همینه تا طرز فکرتم درست نکنی همینه برو یه بچه از پروشگاه بیار تا خوشبخت بشی راستی سر را ...

تو از کجا میدونی من سالمم

منم مشکلات خودمو دارم

مریضی های خودمو دارم

💍♥ i said yes 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من دوست دارم بچه خودمو داشته باشم اگه بد میگذره خودت چرا طلاق نمیگیری؟ 😏

واقعا دیوونه ای

آخه چه سوالیه میپرسی چه ربطی به صحبت های من داشت

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

تو از کجا میدونی من سالمم منم مشکلات خودمو دارم مریضی های خودمو دارم

آره میدونم ولی مریضی داریم تا مریضی😞

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

اگه زندگی متاهلی بده خودت طلاق میگرفتی پس الان زندگیت خوب بوده که دوام اوردی

مگه من گفتم زندگی متاهلی بده

تو هر مرحله ای از زندگی باشی زندگی سخته فقط شکلش عوض میشه

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

مگه من گفتم زندگی متاهلی بده تو هر مرحله ای از زندگی باشی زندگی سخته فقط شکلش عوض میشه

اره دیگه هی میگی مگه هرکی شوهر بچه داره 

خوشبخته

منم میگم اره خوشبخته بدبخت بود طلاق میگرفت 

پس خوبه که سر زندگیشونن

💍♥ i said yes 

اره دیگه هی میگی مگه هرکی شوهر بچه داره  خوشبخته منم میگم اره خوشبخته بدبخت بود طلاق میگرفت&n ...

ای وای🤕

امشب ناراحتی بهتره من دیگه ادامه ندم

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

ای وای🤕 امشب ناراحتی بهتره من دیگه ادامه ندم

بله ناراحتم 

تو ام در اون حد نیستی که منو نصیحت کنی

چون نه جای من سختی کشیدی

و نه زندگی کردی و نه تحقیر شدی

من سنم از نصیحت شنیدن گذشته

زندگی من خوب نیست

اگه خوب بود ازش لذت میبردم و الا مرض ندارم ک الکی غصه بخورم

💍♥ i said yes 

بله ناراحتم  تو ام در اون حد نیستی که منو نصیحت کنی چون نه جای من سختی کشیدی و نه زندگی کردی ...

ولی من نخواستم نصیحتت کنم

خواستم کمکت کنم حالت بهتر بشه

ببخشید که نتوستم

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

تو مگه خدایی؟  فقط خدا میتونی برام کاری کنه که اونم نمیکنه

گفتم که یه روز از جایی که فکرشم نمیکنی کمکت میکنه

بهت قول میدم🤗

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

کدوم روز؟  تا اون روز بیاد من صدتا کفن پوسوندم از دست حرف های این و اون

میاد 

میرسه

به زودی

 به زودی زود

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

میاد  میرسه به زودی  به زودی زود

فرصت زیاد بود

سه سالشو فقط تو این سایتم

این همه زجه زدم چیشد؟ 

فکر کنم به اندازه کافی صبر کردم

دیگه هرچی میخواست بشه تو این سه سال شده بود

💍♥ i said yes 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ارامش

ترنم1404 | 10 ثانیه پیش
2791
2779
2792