فدای تو عزیزم نگران نباش اصلا عملش سخت نیست به راحتیه بعدش فکر کن کلی ذوق میکنی.من روزی که لنز پانسمانو برداشتم عینکمو گذاشتم تو کیفم همینجوری تو نور افتاب اومدم بیرون شوهرم کلی غر میزد عینکتو بزن نکن اینکارو فلان بهش گفتم فقط بذار لذت ببرم چه حالی میده دنیای بدون عینک لامصب