روزی یه دونه پودر ژلاتین خوردم ناشتها صبحا
اب قلم رو تو خورشتام اضافه کردم روزی یه وعده شو
مصرف پروتیینم رو بالا بردم
سویق خوردم
هر وعده برنج خوردم
روزی چند قاشق روغن زیتون میخوردم.
کلا وعده غذاییمو زیاد کردم
و تا میتونستم اجیل خام خوردم.بادوم درختی فندق و پسته.
جالبه بگم من کلا شیرینی شکلات و شکر و فست فود و روغنای عادی رو نمیخورم و بدون اینا ده کیلو وزن زیاد کردم.