2789

چیزی تحت عنوان قرص گین آپ وجود نداره تو کل دنیا

خانم‌هستم 👩🏼کاربر آقا نیستم 🧑🏻‍🦱 قبلا این اکانت رو زدم ک برای کسب و کار همسرم تو سایت تبلیغات کنم پس لطفا جایی منو دیدی با کاربر آقا اشتباه نگیر 🌹سوالاتی ک میتونه خون ی نی نی سایتی رو ب جوش بیاره : سزارین یا طبیعی؟ حجاب یا بی حجابی؟ قلیون میکشید یا ن؟ لیزر رولی یا شاتی؟ لیزر بیکینی آری یا خیر؟ غسل آری یا خیر ؟ مای بی بی یا کهنه؟ بقیه اش رو تو بگو یادم نیس 😁 چقدر آدم میتونه عقب مونده باشه تو ی چنین سایتی از عالم و آدم اسکرین‌ جمع کنه 🤦🏼‍♀️ استارتر عزیز شعور داشته باش و کامل جریان رو توضیح بده ما بیکار نیستیم ک مارو ب تاپیک قبل ارجاع میدی🙋🏼‍♀️ دوست عزیزی ک میری تاپیک های ملت رو میگردی آتو بگیری ینی خاااااااععععک عالم بدبخت💩 با نمک غلط املایی نگیر دوست دارم اشتباه بنویسم اصلا ب تو چ😒 کاربر آقا نیستم خانم هستم اسمم فاطمه اس با تشکر 🌹

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کمپانی گین آپ هرگز هرگز هرگز قرص تولید نکرده فقط پودره

خانم‌هستم 👩🏼کاربر آقا نیستم 🧑🏻‍🦱 قبلا این اکانت رو زدم ک برای کسب و کار همسرم تو سایت تبلیغات کنم پس لطفا جایی منو دیدی با کاربر آقا اشتباه نگیر 🌹سوالاتی ک میتونه خون ی نی نی سایتی رو ب جوش بیاره : سزارین یا طبیعی؟ حجاب یا بی حجابی؟ قلیون میکشید یا ن؟ لیزر رولی یا شاتی؟ لیزر بیکینی آری یا خیر؟ غسل آری یا خیر ؟ مای بی بی یا کهنه؟ بقیه اش رو تو بگو یادم نیس 😁 چقدر آدم میتونه عقب مونده باشه تو ی چنین سایتی از عالم و آدم اسکرین‌ جمع کنه 🤦🏼‍♀️ استارتر عزیز شعور داشته باش و کامل جریان رو توضیح بده ما بیکار نیستیم ک مارو ب تاپیک قبل ارجاع میدی🙋🏼‍♀️ دوست عزیزی ک میری تاپیک های ملت رو میگردی آتو بگیری ینی خاااااااععععک عالم بدبخت💩 با نمک غلط املایی نگیر دوست دارم اشتباه بنویسم اصلا ب تو چ😒 کاربر آقا نیستم خانم هستم اسمم فاطمه اس با تشکر 🌹
چجوری

 روزی یه دونه پودر ژلاتین خوردم ناشتها صبحا

اب قلم رو تو خورشتام اضافه کردم روزی یه وعده شو

مصرف پروتیینم رو بالا بردم

سویق خوردم

هر وعده برنج خوردم

روزی چند قاشق روغن زیتون میخوردم.

کلا وعده غذاییمو زیاد کردم

و تا میتونستم اجیل خام خوردم.بادوم درختی فندق و پسته.

جالبه بگم من کلا شیرینی شکلات و شکر و فست فود و روغنای عادی رو نمیخورم و بدون اینا ده کیلو وزن زیاد کردم.


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز