لطفا توهین یا هر چیز دیگه ای رو نگید ب هر حال اتفاقیه ک افتاده💔
بچه ها من ی پسری رو ی ساله دوسش دارم. تو مجازی باهاش اشنا شدم
رابطمون هم اوکی بود ب خاطر ی موضوعی ب هم ریخت و دیگه درست نشد
بعد اینکه من هر وقت تگش میکنم زیر پستای عاشقانه 😕لایک میکنه و ریپلای میزنه
ولی دایرکتمو جواب نمیده یعنی قبلا جواب میداد جمعه پیام داد تا حالا سین نزده الان ب نظرتون از عمد اینکاروکرده یا اتفاقی افتاده