2777
2789

رشتتون چيه

اللهم عجل لوليك الفرج♥️🌹                                       توتاپيكايى ميرم ونظرميدم كه اطلاعات داشته باشم🌹يه خانم فعال،مستقل،پرانرژى،جذاب ومثبت انديش ومثبت نگر😍بخودم وديگران احترام ميذارم بيايدهمگى بهم احترام بذاريم ♥️هرگونه بى احترامى وبحثى روجواب نميدم چون من احترام برام اولويته🥰بيايدباهم خوب باشيم اينطورى دنياجاى قشنگى ميشه❤️❤️❤️❤️❤️

آزمون نفت دیگه چیه😐

لطف میکنی یه صلوات مهمونم کنی؟الهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ....دختری از جنس خوشبختی/پر از امید به زندگی/پر از حس خوب❤️💫😇💕///اگه میخوای به معجزات خدایی برسی تاپیک معجزه زندگی به بعد منو بخون دوست من🤍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

استخدامی 

رشته خوبیه؟

لطف میکنی یه صلوات مهمونم کنی؟الهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ....دختری از جنس خوشبختی/پر از امید به زندگی/پر از حس خوب❤️💫😇💕///اگه میخوای به معجزات خدایی برسی تاپیک معجزه زندگی به بعد منو بخون دوست من🤍
مدیریت صنعتی

شوهرمن حقوق نميدونم قبول بشه يانه

همين جمعه ازمونه 

اللهم عجل لوليك الفرج♥️🌹                                       توتاپيكايى ميرم ونظرميدم كه اطلاعات داشته باشم🌹يه خانم فعال،مستقل،پرانرژى،جذاب ومثبت انديش ومثبت نگر😍بخودم وديگران احترام ميذارم بيايدهمگى بهم احترام بذاريم ♥️هرگونه بى احترامى وبحثى روجواب نميدم چون من احترام برام اولويته🥰بيايدباهم خوب باشيم اينطورى دنياجاى قشنگى ميشه❤️❤️❤️❤️❤️
دندونپزشک هم میتونه بعدا شرکت کنه تو آزمون،؟؟؟

بايددفترچه ى ازمون رو ببينيد

اللهم عجل لوليك الفرج♥️🌹                                       توتاپيكايى ميرم ونظرميدم كه اطلاعات داشته باشم🌹يه خانم فعال،مستقل،پرانرژى،جذاب ومثبت انديش ومثبت نگر😍بخودم وديگران احترام ميذارم بيايدهمگى بهم احترام بذاريم ♥️هرگونه بى احترامى وبحثى روجواب نميدم چون من احترام برام اولويته🥰بيايدباهم خوب باشيم اينطورى دنياجاى قشنگى ميشه❤️❤️❤️❤️❤️
ایشالا که قبول میشه آره جمعه امتحانه،نمیدونم چی بخونم

ممنونم انشاالله كه موفق ميشيد

اللهم عجل لوليك الفرج♥️🌹                                       توتاپيكايى ميرم ونظرميدم كه اطلاعات داشته باشم🌹يه خانم فعال،مستقل،پرانرژى،جذاب ومثبت انديش ومثبت نگر😍بخودم وديگران احترام ميذارم بيايدهمگى بهم احترام بذاريم ♥️هرگونه بى احترامى وبحثى روجواب نميدم چون من احترام برام اولويته🥰بيايدباهم خوب باشيم اينطورى دنياجاى قشنگى ميشه❤️❤️❤️❤️❤️
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز