2789
عنوان

مواد مخدر

| مشاهده متن کامل بحث + 2647 بازدید | 88 پست
بسه آبجی،چی بگم‌ ، خدا کمکت کنه ،خیلی سخته من یه کارگر دارم اونم درگیره همش خانمش گریه زاری میکنه می ...

باادم معتاد زندگی کر دن مساوی هرروز مردن وزنده شدنه

شروع زندگیم۱۳۸۵/۳/۲۳وپایان زندگیم۱۴۰۳/۱/۲۹برای عاقبت بخیر خودم وبچهام (صلوات)بفرستین

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

وای چه بد خدا صبرت بده گلم زندگی با این ادما خیلی سخته خیلی من باشم میندازمش بیرون چون اصن صبور نیست ...

۱۷سال سوختم ساختم ولی دیگه تحملم تموم شده امنیت ندارم حکم صلاقم وحضانت بچهام و یکشنبه گرفتم منم دارم میندازمش بیرون .برام دعاکن

شروع زندگیم۱۳۸۵/۳/۲۳وپایان زندگیم۱۴۰۳/۱/۲۹برای عاقبت بخیر خودم وبچهام (صلوات)بفرستین
هروئین هم یه بوی خاصی داره معلومه بوی دودش شوهرم هروئین میکشید الان یک سال و نیم هست که ترک کرده دود ...

آره درسته ولی اگه کسی ندیده باشه نمیفهمه شما چون میکشیده متوجه میشدی

آقا هستم،،

خودش خسته نشده ینی نمیخاد پاک بشه کمکش کردی؟؟؟

خیلی کمکش کردم ۱۱بار انداختمش کمپ.فرستادمش جلسات ولی همش بیفایدس بعد چندماه لغزش داشته اخرین بار دادگاه ازش تعهد گرفت به ۱۰ روز نشد باز مصرفشو شروع کرد .بچهام بزرگ شدن تواون خونه موندن واسشون عذابه صبر وطاقت خودم یطرف بچهامو چیکار کنم دارن تواون زندگی نابود میشن

شروع زندگیم۱۳۸۵/۳/۲۳وپایان زندگیم۱۴۰۳/۱/۲۹برای عاقبت بخیر خودم وبچهام (صلوات)بفرستین
خیلی کمکش کردم ۱۱بار انداختمش کمپ.فرستادمش جلسات ولی همش بیفایدس بعد چندماه لغزش داشته اخرین بار داد ...

عزیزم من شنیدم با کنگره۶۰خیلیا پاک شدن چون تواون مراکز خود معتادایی ک ترک کردن مشاور هستن و کلا مث کمپ نیس محیطش تاحالا مراجعه کردین؟

عزیزم من شنیدم با کنگره۶۰خیلیا پاک شدن چون تواون مراکز خود معتادایی ک ترک کردن مشاور هستن و کلا مث ک ...

گنگره روکه شربت میدن وهیچ فرقی نداره ولی جلسان ان ای رفته راهنما هم گرفته چندقدم هم کارکرده ولی بینش لغزش داشته

شروع زندگیم۱۳۸۵/۳/۲۳وپایان زندگیم۱۴۰۳/۱/۲۹برای عاقبت بخیر خودم وبچهام (صلوات)بفرستین
اگه بکشه همون لحظه مهربون میشه باحال میشه

ن همون لحظه بارم دعوامون شد گف چرا هواکش دستشوییرو روشن گذاشتی هواکش کم مونده بود آتیش بگیرع ولی من یادنمیاد ک روشنش گذاشتم یا خاموش کردم گفتم من روشن نزاشتم گف الکی نگو چرا مشکلتو.گردن نمیگیری منم گفتم من روشن نزاشتم عصبی شد داد زد ک بلند شو برو اونور نمخوام پیشم باشی😭

ن همون لحظه بارم دعوامون شد گف چرا هواکش دستشوییرو روشن گذاشتی هواکش کم مونده بود آتیش بگیرع ولی من ...

خب شما هنوز مطمین نیستی که مصرف میکنه،انشالاه که سوءتفاهم شده باشه

آقا هستم،،

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز