چرا انقد احمق بودم چراااا چراااا تو این پنج سال رویا بافی میکردم چرا نفهمیدم یکی دیگه رو دوس داره امشب دیدم دوتایی باهم پیجاشونو حذف کردن غصه عالم ریخت تو دلم خدایا چرا این بلا سرم اومد لطفا نصیحتم نکنید چون حالم ب شدت بدع
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
اره. من با اینکه همه پشتم بودن و هستن هنوز ولی نمیدونم چرا دهنم را باز نمیکنم بگم . یکی از دعواهامون ...
احساس میکنم ازسادگیمونه.دخترای مردم یه جوری وحشین طلاق میگیرن افتخارم میکنن تا قرون اخر مهریه رو هم میگیرن ابروشم گیبرن ما نشستیم حرص میخوریم چرا واقعا
چ شبهایی ک گفتیم دگ امشب صب نمیشه ولی شده این نیز بگذرد .میدونم چ حالی داری چقد ناراحتی چچقد افسرده ای میدونم اعتماد بنفست اومده پایین میدونم شخصیتت له شده میدونم احساس خواسته نشدن داری اینک کم بودی ک تورو نخواسته 💔ولی اینطور نیست گلم خدا همه اینا رو برات جبران میکنه الان ناراحتی اشکال نداره تو خودت نریز گریه کن داد بزن ولی وعده خدا رو هم ب یاد بیار ک فرموده ان مع العسر یسری قطعا بعد از هر سختی اسانی وجود دارد ب خدا اعتماد کن من ادم مذهبی ب هیچ وجه نیستم و ب خدا خیلی باور دارم و همچنین سوره یاسین رو بخون ک خیلی ارامش میده