کار خاصی نکردم .فقط زمان گذشت ...
میدونی اون روزا حالم خیلی بد بود گریه میکردم و حالم خلاصه خیلی بد بود .هیچ کسم نمیدونست جز خودم .ولی خب گفتم بهتر حتما خدا خودش بهتر میدونه
الانم شاید حالت الان خوب باشه ولی یکم دیگه بگذره دوباره حالت بد میشه و تنها چیزی ک ارومت میکنه اینه ک برگرده ولی خب میگذره
من خودم کاری ک میکردم این بود :فیلم میدیدم ؛میرفتم خونه اقوام ؛اهنگ شاد گوش میدادم و میرقصیدم .
با مامانت حرف بزن و از بودن پدرو مادرت لذت ببر
الان اگه خدایی نکرده اگه اونا نبودن چقدر بد بود!
از بودن کنارشون لذت ببر و بخند.بگدره و یه نفر جدید بیاد کلا فراموش میکنی صبر کن تابگذره