چرا انقد احمق بودم چراااا چراااا تو این پنج سال رویا بافی میکردم چرا نفهمیدم یکی دیگه رو دوس داره امشب دیدم دوتایی باهم پیجاشونو حذف کردن غصه عالم ریخت تو دلم خدایا چرا این بلا سرم اومد لطفا نصیحتم نکنید چون حالم ب شدت بدع
اولش اره ولی درطول زمان یه پیزای ریزی ازش میدیدم ولی گردن نمیگرفت منم باورمیکردم ولی کم کم ازچشمم افتاد .۸ماه پیش خیانتش ثابت شدبخشیدم باز الان فهمیدم ۶تادوس دختر داره.حالا میگم این دختره باید خداروشکر کنه اگه شرایط منو بخوته🤣
داری میپرسی دووم میارم؟ چندتا عاشق مث خودت نشونت بدم که هنوز زندن و دووم اوردن و حتی فراموش ...
عاشق فرق داره این ب بدترین شکل ممکن اعتماد بنفسمو پایین آورد ازم ایراد میگرفت این ب کنار مشکلات خانوادگیم دارم فراموش کردن این عشق خیلی برام سخته خیلییی
من ۱۷ سال پیش با یکی اشنا شدم میگفت دوستم داره ولی من مطمئن نبودم. چون به پسرا اعتماد نداشتم تجربه ای هم نداشتم . برام هدیه میخرید با بابام صحبت کرد اما بابام قبول نکرد منم از ترس بابام سیم کارتم رو عوض کردم ادرس خونمون و ادرس محل کار بابام و ادرس دانشگاهم رو بلده. اما دیگه ندیدمش. درسته منم تلاش نکردم ولی خب من دختر ترسویی بودم و میترسیدم رو حرف خونوادم حرف بزنم از طرفی بابام گفته بود اگه بخوای با اون ازدواج کنی اسمتو از شناسنامم پاک میکنم. خب شما بودین چیکار میکردین؟ من ترسیدم بیخیال شدم . ولی اگه اون منو واقعا دوست داشت به همین راحتی ولم میکرد میرفت؟ کلا از ازدواج پشیمون شدم . چون حوصله استرس و دردسرهاشو ندارم. وقتی پدرم اینقدر قاطع میگه من دیگه حال و حوصله ندارم ولی خب منم تلافی میکنم چند بار فامیل به خونوادم پیشنهاد دادن مامانم به من گفت من درجا رد کردم. اونا فهمیدن من دارم باهاشون لج میکنم ولی همینه که هست من ازدواج نمیکنم