2777
2789
عنوان

حاملگی سوم 😭

| مشاهده متن کامل بحث + 3221 بازدید | 175 پست
ببخشید پس چجوری؟

شاید مثل یکی از آشناهای ما که میگفت با کاندوم باردار شدم ...بعد که بیشتر ازش توضیح خواستیم فهمیدیم اول رابطه کاندوم استفاده میکردن آخر آخر آخرش در میوردن جلوگیری طبیعی ...😐

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

آره خداروشکر از لحاظ مالی خوبیم اما دست تنهام خیلز مامانم یکسال پرکشیده رفته 

خب پس خودت باید تصمیم بگیری 

اگه از هر لحاظ اوکی هستی بدنیاش بیار 

مسئولیت بزرگیه بچه اوردن الکی نیستا

میدونی این چندمین تاپیکه که میگن کاندوم😐

چون از اول رابطه باید استفاده بشه احتمالا اولش استفاده نمیکنن که اینجوری میشه

دلت را بتکان ٫اشتباهاتت وقتی افتاد روی زمین بگذار همانجا بماند فقط از لابه لای اشتباه هایت یک تجربه را بکش بیرون قاب کن و بزن به دیوار دلت ٫اشتباه کردن ،اشتباه نیست ٫در اشتباه ماندن اشتباه است 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز