2777
2789
عنوان

تحقیر در بچگی

| مشاهده متن کامل بحث + 511 بازدید | 21 پست
اره ولی رفتار مادر پدرا رو بچهاشون می‌بینم یکم آدم ناراحت میشه ی حس بد بهش دست میده

من كاملا دركت ميكنم اما براي اينكه آسوده باشي قدم اول اينه كه مقايسه نبايد كرد 

لطفا درخواست دوستي ندين ، با احترام اهل چت نيستم🌹
من كاملا دركت ميكنم اما براي اينكه آسوده باشي قدم اول اينه كه مقايسه نبايد كرد 

تلاشمو میکنم 

ولی بعضی وقتا میگم ی مادر چطور می‌تونه جلو بچش بهش بگه مت از بدنیا اومدنت ناراحت بودم 

حتی خانواده مادرم باعث شدن ک من از اسمم متنفر بشم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تلاشمو میکنم  ولی بعضی وقتا میگم ی مادر چطور می‌تونه جلو بچش بهش بگه مت از بدنیا اومدنت ناراحت ...

نميدونم چن سالته اما تا ميتوني زندگيت رو شلوغ كن ، سر كار برو و باشگاه و مهارت اندوزي و اينا ، سر فرصت هم روان شناسي كه گفتم رو پيدا كن كه كمكت كنه از زاويه ي ديد ديگه به اين خاطرات بد نگاه كني ، قاعدتا روانكاو ميتونه كمك كنه اما تو ايران روانكاو درست حسابي نداريم متاسفانه ، طرف كارگاه گذرونده اسم خودشو گذاشته روانكاو ! بنابراين همون مشاوز يا روان شناس رو پيدا كني بهتره 

لطفا درخواست دوستي ندين ، با احترام اهل چت نيستم🌹
دقیقن فوقش دو تا قرص میچپونه تو حلقت  





اون روان پزشكه كه اجازه تجويز قرص داره ( طرف پزشكي خونده تخصصش تو روانه در حاليكه روان شناس و يا مشاور رشته شون انساني بُوده ). و روان پرشكي هم بذون روانشناسي و مشاوره عملا فأيده اي نذازه ، يعني اگه به تشخيص پرشك قرص لازم داري بايد در كنارش جلسات روان درماني رو هم جدي دنبال كني ، قرص كمك ميكنه كه عملكرد مغز نرمال بشه و در واقع طوفان بخوابه و بعد روان درماني در كنارش كمك ميكنه كه حالا كه به طور مصنوعي آرامش برقراره بتوني از زاويه ي ديد ديگه به مسائل زنذگي نگاه كني و مهارتي براي زنذگي لازمه رو ياد بگيري تا بتوني اذامه بدي ! ولي قرص براي همه لازم نيست و چه بسا ما فقط غمگينيم و نه افسرده و بايد مهارت درست رو ياد بگيريم ، روان شناس باليني به خصرص ميتونه كمكت كنه و اگه قكر كنه لازمه أرجاعت بده به روان پرشك و روان پزشك هم الكي قرص نميده ، در هر حال چه روان شناس و چه روانپزشك ، پيشخور كسي نرو ، حواست باشه پيش كسي بري كه تست شذه باشه و معرفي ميكنن بهت 

لطفا درخواست دوستي ندين ، با احترام اهل چت نيستم🌹
هیی ای کاش ی آدمی تو زندگی ب پست ما هم بخوره ک واقعا از ته قلبش دوستمون داشته باشه ن الکی بگ  ...

خودت بايد خودت رو دوست داشته باشي ، اول اين مساله رو حل كن، در غير اين صورت ميتونه براي روابطت هم مشكل ايجاد كنه ، وقتي خودت خودتو دوست نداري چطور توقع داري يكي ذيگه دوستت داشته باشه؟ 

لطفا درخواست دوستي ندين ، با احترام اهل چت نيستم🌹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز