2777
2789
عنوان

عفونت قارچی

67 بازدید | 8 پست

خانوما من عفونت قارچی گرفتم چند روز خارش و سوزش و تکرر ادرار دارم رفتم دکتر زنان بهم شیاف واژینال کلوتریمازول داده و پماد هیدروکورتیزون یک درصد و کپسول فلوکونازول. کسی تا حالا ازینا استفاده کرده؟ عوارضش چیاس

عوارضی نداره استفاده کن خوب میشی عفونتتم زیاده پشت گوش ننداز

نمیخام یه روز چشممو بازکنم ببینم وسط جنگ دوتا بچه هامم👨‍👩‍👧‍👧 نمیخام یه روز ببینم هیچی از زندگی برام نمونده جز پیری👵🏻 میخام بجنگم برا خودم برا ارزوهام 👱🏻‍♀️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کرم واژینال و اگه گفته ده روز استفاده کن حتما باید ده روز استفاده کنی زیادیش سرطان راست قرص هاهم ناش ...

کپسول گفته روزی یکی. کرم واژینال هم نوشته روزی دوبار

مرسی گلم. نه تا سوزش و خارش گرفتم دکتر وقت گرفتم. پنج روزه که اینجوری شدم

خوز میشی عزیزم فقط طبق دستورش استفاده کن‌نزدیکی هم نکن ک خوبه خوب شی

نمیخام یه روز چشممو بازکنم ببینم وسط جنگ دوتا بچه هامم👨‍👩‍👧‍👧 نمیخام یه روز ببینم هیچی از زندگی برام نمونده جز پیری👵🏻 میخام بجنگم برا خودم برا ارزوهام 👱🏻‍♀️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792