2777
2789
عنوان

ربوده شد...

727 بازدید | 42 پست

خانما سلام...

یه مهمونی داشتیم بعد شلوغ بود خونمون، یه گردنبند داشتم حدود ۶۰ ميليون میخواستم واسه هزینه ی چیزی بفروشمش ولی گفتن نه نمیخواد فعلا پول کافی هست، بعد گذاشتم جایی تو خونه، مهمونی که تموم شد بعد چند روز ، برا همون چیز پول کم اومد و خواستم بفروشمش رفتم دیدم نیست سر جاش، جعبه ش بود ولی خالی. حقیقتش ۹۹ درصد میدونم کی برداشته بر اساس سابقه ای که داره ولی نمیدونم چجوری بترسونمش که خودش بیاره بزاره سر جاش

ببخشید خیلی سربسته گفتم🙏

همین بلا سرم اومد چند سال پیش طرف تازه میگفت به نظرم فلانی برداشته انگشتر نازنینم رفت که رفت

خواستم مثل آسمان باشم  منجی شهر نیمه جان باشم  آشیان پرندگان باشم  با همین دست خالیه و سردم♥️

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


همین بلا سرم اومد چند سال پیش طرف تازه میگفت به نظرم فلانی برداشته انگشتر نازنینم رفت که رفت

کاش انگشتر ۵،۶ تومنی بود یا اصن ۱۰ تومنی.

۶۰ و خورده ای هست، بعد نیاز دارم الان به پولش

اگه مشهوره به اینکار و خونوادش میدونن بهشون بگو وسایلشو بگردن 

خششش خش خش خش                         چیه خب امضا کردم دیگه  آقا ببخشیدا ولی تو کتم نمیره چند سال اینجا عضو باشین ولی تعداد تاپیکاتون صفر باشه،ناقلاها نکنه یه شخصیت دیگه با یه کاربری دیگه و هزارتا تاپیک دارین🤪🤪من اصلا مشکلی ندارم با اینکه کسی تو تاپیکام بگرده و راستش اصلا درک نمیکنم چرا خیلیا مشکل دارن با این موضوع😇
شکایت کن و گزارش بده

خونه پر از مهمون بوده چند روز، من چطور ثابت کنم اون برداشته؟ اینم چون خودمون تو فامیل میدونیم دستش کجه حدس می‌زنم کار خودشه، نشستم به هرکس اومده و رفته فکر کردم 

خونه پر از مهمون بوده چند روز، من چطور ثابت کنم اون برداشته؟ اینم چون خودمون تو فامیل میدونیم دستش ک ...

برو شکایت کن به پلیس بگو اونا هم خودشون میان می پرسن از شون بگو هم به کی شک داری

اگه مشهوره به اینکار و خونوادش میدونن بهشون بگو وسایلشو بگردن 

اول باید خودشو بترسونم ببینم چی میشه...

سر همون ۱ درصد احتمالی که میگم شاید کار اون نباشه نمیخوام آبرو ببرم

اره فقط میخوام یجوری باشه که از ترس آبرو بیاره خودش بزار سر جاش چون باز مهمونی دارم سه چهار روز دیگه

خیلی محکم بهش بگو رفتم آشخانه جای آینه بین عکس تو تو آینه بوده بیار بزار سر جاش وگرنه آبروتو میبرم .اگه رابطت با اون شخص خیلی برات مهم نیست بعدم بگو اگه آوردی گذاشتی سر جاش این قضیه بین خودمون میمونه. توکل به خدا

خواستم مثل آسمان باشم  منجی شهر نیمه جان باشم  آشیان پرندگان باشم  با همین دست خالیه و سردم♥️
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792