2777
2789

آبدوغ خیار داریم ما

اگه با نظرم مخالفی محترمانه جواب بده بد حرف بزنی رید*ه میشه بهت گفته باشم با‌شه اوکی ما زشتیم ولی خداروشکر هر وقت صورتمون رو می‌شوریم مژه و ابروهامون سرجاشه!    درضمن اگه آقا بودی و باهات گرم گرفتم جوگیر نشو حتما اشتباهی گرفتم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تنهام هیچی نذاشتم برای شام😬

غصه نخور میگذره، دفعه قبلی هم گذشت💔🙂.                    وفاداری لطف نیست، بخشی از اصالته.                                 حوصله توضیح و فهموندن حرف هام بهتون رو ندارم اگه با من هم عقیده نیستی لطفا رو‌پیامم ریپلی نزن👍

چه جوریه

دال عدس و بذارید خیس بخوره یا اگر وقت نداشتید بذارید پنج دقیقه بجوشه بعد با پیاز و یکی دوتا سیب زمینی و دوسه حبه سیر یا پودر سیر و نمک و فلفل و پودرانبه و هر ادویه ای که دوست دارید با یدونه تخم مرغ میکس کنید... بعد مثل فلافل غالب بزنید و سرخ کنید 

سس انبه هم دقیق دستورش یادم نیست ولی فکر کنم پودر انبه + رب+سرکه+ فلفل+نمک

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز