2777
2789

آبدوغ خیار داریم ما

اگه با نظرم مخالفی محترمانه جواب بده بد حرف بزنی رید*ه میشه بهت گفته باشم با‌شه اوکی ما زشتیم ولی خداروشکر هر وقت صورتمون رو می‌شوریم مژه و ابروهامون سرجاشه!    درضمن اگه آقا بودی و باهات گرم گرفتم جوگیر نشو حتما اشتباهی گرفتم 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


تنهام هیچی نذاشتم برای شام😬

غصه نخور میگذره، دفعه قبلی هم گذشت💔🙂.                    وفاداری لطف نیست، بخشی از اصالته.                                 حوصله توضیح و فهموندن حرف هام بهتون رو ندارم اگه با من هم عقیده نیستی لطفا رو‌پیامم ریپلی نزن👍

چه جوریه

دال عدس و بذارید خیس بخوره یا اگر وقت نداشتید بذارید پنج دقیقه بجوشه بعد با پیاز و یکی دوتا سیب زمینی و دوسه حبه سیر یا پودر سیر و نمک و فلفل و پودرانبه و هر ادویه ای که دوست دارید با یدونه تخم مرغ میکس کنید... بعد مثل فلافل غالب بزنید و سرخ کنید 

سس انبه هم دقیق دستورش یادم نیست ولی فکر کنم پودر انبه + رب+سرکه+ فلفل+نمک

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز