2777
2789
عنوان

تخمک گذاری

251 بازدید | 22 پست

سلام دوستان من دیروز ۱۳ سیکلم بود سونو دادم ۲ تا فولیکول به اندازه ۲۳ بود امروز امپول گرفتم از دکترم که بزنم امپول ازادسازی هست اینم بگم که قرص لتروزول هم مصرف کردم کسی بوده بعد امپول زده باردار بشه؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام عزیزم..اکثرا با امپول اچ سی جی باردار شدن

من آریایی‌ام ایرانی اصیل♥️سپاس یزدان دختر ایرانیم ! از نژاد تیره ساسانی ام..به کوروش به آراش به جمشید قسم! ..:) به نقش و نگار قسم!  یگان پرستم.. اهورایی ام ! "ز بد گوره های جهان عاری ام" به کردار به پندار نیکومندم! "شاه ایران دختر کوروش منم "
دکترم گفت امشب امپول بزن فردا شب اقدام کن

ایشالا این ماه میشی❤️

میگفت: خدایا برای تموم روزمرگی های ساده ای که حوصلم سر رفت شکرت! چون میتونست آروم نباشه و کلی اتفاقای بد رخ بده.🌱
هرشب اقدام داشته باش میشی

اسپرم ضعیف نمیشه؟؟؟ 

من آریایی‌ام ایرانی اصیل♥️سپاس یزدان دختر ایرانیم ! از نژاد تیره ساسانی ام..به کوروش به آراش به جمشید قسم! ..:) به نقش و نگار قسم!  یگان پرستم.. اهورایی ام ! "ز بد گوره های جهان عاری ام" به کردار به پندار نیکومندم! "شاه ایران دختر کوروش منم "
فولیکولات خوبه اگه شوهرت اسپرماش خوب باشه شایدم دوقلو شد

از اوضاع اسپرم همسرم خبر نداریم ازمایش نداده ولی کلی تقویت کننده و ویتامین اینا مصرف کرده

تو ژن من و همسرم ۲ قلویی هس

اسپرم ضعیف نمیشه؟؟؟ 

من این ماه هرشب اقدام داشتم و خداروشکر گرفت

میگفت: خدایا برای تموم روزمرگی های ساده ای که حوصلم سر رفت شکرت! چون میتونست آروم نباشه و کلی اتفاقای بد رخ بده.🌱
ان شاالله برای منم بشه ۷ ماهه اقدامم

انشالا😍به نظرمن اچ سی جی احتمال رو بیشتر میکنه، من کلی امپول محرک زدم ولی اچ سی جی نزدم.. عکس رنگی هم گرفتم و نشد

من آریایی‌ام ایرانی اصیل♥️سپاس یزدان دختر ایرانیم ! از نژاد تیره ساسانی ام..به کوروش به آراش به جمشید قسم! ..:) به نقش و نگار قسم!  یگان پرستم.. اهورایی ام ! "ز بد گوره های جهان عاری ام" به کردار به پندار نیکومندم! "شاه ایران دختر کوروش منم "

من باردار شدم البته قبلش هم آمپول سینال آف زده بودم چون تنبلی داشتم کلا تخمک گذاری نمیکردم

تـا خـــدا بـنـده نـــواز اسـت به خلـقش چـه نیــاز میـکـشم نــاز یــکی تـا بـه همه نـاز کـنم ♥️ 
من این ماه هرشب اقدام داشتم و خداروشکر گرفت

خیلی هم عالی.. خدا برات نگه داره

من آریایی‌ام ایرانی اصیل♥️سپاس یزدان دختر ایرانیم ! از نژاد تیره ساسانی ام..به کوروش به آراش به جمشید قسم! ..:) به نقش و نگار قسم!  یگان پرستم.. اهورایی ام ! "ز بد گوره های جهان عاری ام" به کردار به پندار نیکومندم! "شاه ایران دختر کوروش منم "
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز