2777
2789
عنوان

تخمک گذاری

| مشاهده متن کامل بحث + 251 بازدید | 22 پست

منم این ماه لتروزول خوردم روز ۸ و ۹ یه آمپول بود زدم نمیدونم چی بود بعدم روز ۱۲ سیکلم سونو دادم فولیکولم یکی ۲۱ یکی ۱۴ بود دکتر بهم آمپول پی دی پرگ داد همون شب زدم و ۱۲ ساعت بعدش نزدیکی داشتیم و همینطور هر شبش نزدیکی داشتیم دیگه نمیدونم چی میشه توروخدا دعام کنید این ماه باردار بشم دیگه طاقت ندارم الانم روز ۱۷ پریودمه 😔🤲🥺🎈

🎈م‍‌ن خ‍‌د‍‌م م‍‌ث ر‍وان‍‌ش‍‌ن‍‌اس‍‌ا ص‍‌ح‍‌ب‍‌ت م‍‌ک‍‌ن‍‌م م‍‌ث #ر‍وان‍‌ی‍‌ا ع‍‌م‍‌ل ..!.😅🥀️🎈🚶🏼‍♀️
من این ماه هرشب اقدام داشتم و خداروشکر گرفت

هرشب یعنی تا شروع پریودت.من ۴شب پشت هم از بعد امپول اقدام کردم ولی نشد.یعنی اقدامم کم بوده؟؟

هر صبح تو اولین چیزی هستی که براش شکرگذارم.( دوست دارم همسرم)😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هرشب یعنی تا شروع پریودت.من ۴شب پشت هم از بعد امپول اقدام کردم ولی نشد.یعنی اقدامم کم بوده؟؟

میگن ۸ روز مونده به پریود نباید اقدام کنید جون احتمال اینکه جلوگیری کنه از لانه گزینی وجود داره

هرشب یعنی تا شروع پریودت.من ۴شب پشت هم از بعد امپول اقدام کردم ولی نشد.یعنی اقدامم کم بوده؟؟

من از روزیکه پری تموم کردم هرشب تااااا سه روز قبل موعود 

میگفت: خدایا برای تموم روزمرگی های ساده ای که حوصلم سر رفت شکرت! چون میتونست آروم نباشه و کلی اتفاقای بد رخ بده.🌱
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز