2777
2789
عنوان

تخمک گذاری

| مشاهده متن کامل بحث + 251 بازدید | 22 پست

منم این ماه لتروزول خوردم روز ۸ و ۹ یه آمپول بود زدم نمیدونم چی بود بعدم روز ۱۲ سیکلم سونو دادم فولیکولم یکی ۲۱ یکی ۱۴ بود دکتر بهم آمپول پی دی پرگ داد همون شب زدم و ۱۲ ساعت بعدش نزدیکی داشتیم و همینطور هر شبش نزدیکی داشتیم دیگه نمیدونم چی میشه توروخدا دعام کنید این ماه باردار بشم دیگه طاقت ندارم الانم روز ۱۷ پریودمه 😔🤲🥺🎈

🎈م‍‌ن خ‍‌د‍‌م م‍‌ث ر‍وان‍‌ش‍‌ن‍‌اس‍‌ا ص‍‌ح‍‌ب‍‌ت م‍‌ک‍‌ن‍‌م م‍‌ث #ر‍وان‍‌ی‍‌ا ع‍‌م‍‌ل ..!.😅🥀️🎈🚶🏼‍♀️
من این ماه هرشب اقدام داشتم و خداروشکر گرفت

هرشب یعنی تا شروع پریودت.من ۴شب پشت هم از بعد امپول اقدام کردم ولی نشد.یعنی اقدامم کم بوده؟؟

هر صبح تو اولین چیزی هستی که براش شکرگذارم.( دوست دارم همسرم)😍

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

هرشب یعنی تا شروع پریودت.من ۴شب پشت هم از بعد امپول اقدام کردم ولی نشد.یعنی اقدامم کم بوده؟؟

میگن ۸ روز مونده به پریود نباید اقدام کنید جون احتمال اینکه جلوگیری کنه از لانه گزینی وجود داره

هرشب یعنی تا شروع پریودت.من ۴شب پشت هم از بعد امپول اقدام کردم ولی نشد.یعنی اقدامم کم بوده؟؟

من از روزیکه پری تموم کردم هرشب تااااا سه روز قبل موعود 

میگفت: خدایا برای تموم روزمرگی های ساده ای که حوصلم سر رفت شکرت! چون میتونست آروم نباشه و کلی اتفاقای بد رخ بده.🌱
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز