منم این ماه لتروزول خوردم روز ۸ و ۹ یه آمپول بود زدم نمیدونم چی بود بعدم روز ۱۲ سیکلم سونو دادم فولیکولم یکی ۲۱ یکی ۱۴ بود دکتر بهم آمپول پی دی پرگ داد همون شب زدم و ۱۲ ساعت بعدش نزدیکی داشتیم و همینطور هر شبش نزدیکی داشتیم دیگه نمیدونم چی میشه توروخدا دعام کنید این ماه باردار بشم دیگه طاقت ندارم الانم روز ۱۷ پریودمه 😔🤲🥺🎈