2777
2789
عنوان

پریودی

119 بازدید | 17 پست

بچه ها شماهم تو پریودی سمت راست کمرتون و پای راستتون تیر میکشه؟! 

پاتون درد میگیره خودشو سفت میکنه؟؟ 

من هنوز پریودیم شروع نشده دارم میمیرم همش سردمه همش عرق سرد میکنم 


از همون روز اول همینجوری بودم 

   ❤ میشه برای ازدواجم نفری یدونه صلوات بفرستین؟ اجرتون با سیدالشهدا ♡☆

بعدم مث جنازه میفتم رنگممم زرد میشه دلو کمرم باهم درد میگیره همشم بالا میارم 

   ❤ میشه برای ازدواجم نفری یدونه صلوات بفرستین؟ اجرتون با سیدالشهدا ♡☆

بله 

من معلمی را با جان ؛فراغ از افکار نان ؛ بهر بهبود جهان پذیرفته ام💫 ✅️اتفاقا هم درس بخونین هم کار کنید .قبول دارم سخته ولی بیسوادی بی پولی و نداشتن جایگاه اجتماعی خيلی سخت تره ✔️

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مسکن چی میخورید؟! 

مفنامیک اسید

روز محشر به خدا خواهم گفت ان که از من تو گرفتی همه ی جانم بود... لعنت ب ۱۰ مهر لعنت ب ماشینی ک مادرمو ازم گرفت...گر قیامت قصه باشد من کجا جویم تو را؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟                                           😭😭 لعنت به ۸ تیر که داداش ارمانمو ازم گرفت😭  😭😭 دلتنگتونم... خدایاااا منم ببر دیگه😭😭😭😭 سخت است دیدار برود به قیامت😭🖤                       

همه یه جور نیست درد و علائمشون 

ولی منم پاهام درد میگیره یه درد خاص و بدیه یه جوری میشه نمیتونم توصیفش کنم چطوریه

البته همیشه هم درد نمیگیره

ولی توی این دوره بهتره آب بیشتر بخوری و همینطور غذای مقوی،تخم‌مرغ و کاچی این چیزا ، کاچی هم اگه دوست نداشتی و نشد آجیل (حالا هر مغزی که در دسترس بود)

من قبلا که دردم شدید بود گاهی از درد بالا می آوردم 

سردی و درد قبل از شلوغش رو هنوز دارم با این تفاوت که هر دو تا پام درد میگیره 

خودتو باید تقویت کنی کلا و من الان به محض شروعش مسکن میخورن که درد نکشم

یه دکتر بر ی سو نو هم بدی بد نیس مطمئن شی خدایی نکرده کیست نداشته باشی

 

همه یه جور نیست درد و علائمشون  ولی منم پاهام درد میگیره یه درد خاص و بدیه یه جوری میشه نمیتون ...

مرسی 

فعلا زنجبیل دارچین با یکی دو پر زعفرون درست کردم دارم میخورم 

   ❤ میشه برای ازدواجم نفری یدونه صلوات بفرستین؟ اجرتون با سیدالشهدا ♡☆

من قبلا که دردم شدید بود گاهی از درد بالا می آوردم  سردی و درد قبل از شلوغش رو هنوز دارم با ای ...

منم مث جنازه میشم همش بالا میارم دلو کمرم باهم میگیره 

از همون روز اول همین بودم اون اولا کارم به بیمارستان هم میکشید 

   ❤ میشه برای ازدواجم نفری یدونه صلوات بفرستین؟ اجرتون با سیدالشهدا ♡☆

مسکن چی میخورید؟! 

ناپروکسن 

من معلمی را با جان ؛فراغ از افکار نان ؛ بهر بهبود جهان پذیرفته ام💫 ✅️اتفاقا هم درس بخونین هم کار کنید .قبول دارم سخته ولی بیسوادی بی پولی و نداشتن جایگاه اجتماعی خيلی سخت تره ✔️

منم مث جنازه میشم همش بالا میارم دلو کمرم باهم میگیره  از همون روز اول همین بودم اون اولا کارم ...

مسکن بخور عزیزم من ژلوفن میخورم

بخور که درد نکشی همون درد کشیدن بیشتر آدم رو ضعیف میکنه  

 

مسکن بخور عزیزم من ژلوفن میخورم بخور که درد نکشی همون درد کشیدن بیشتر آدم رو ضعیف میکنه  

هیچ مسکنی روم جواب نمیده 

مثلا ناپروکسن. مفنامیک. هیوسین. کلداکس. همشو باهم میخورم بازم کم نمیکنه دیگه خسته شدم اگرم اروم کنه بعد یکی دو ساعت 

   ❤ میشه برای ازدواجم نفری یدونه صلوات بفرستین؟ اجرتون با سیدالشهدا ♡☆

منم میخورم اما دردمو اروم نمیکنه اصلاااا

بهترین دارو برای پریودی  زنجبیل و نبات هست 

یعنی قشنگ عذر میخوام نفخ و دل درد را تسکین میده 

من معلمی را با جان ؛فراغ از افکار نان ؛ بهر بهبود جهان پذیرفته ام💫 ✅️اتفاقا هم درس بخونین هم کار کنید .قبول دارم سخته ولی بیسوادی بی پولی و نداشتن جایگاه اجتماعی خيلی سخت تره ✔️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

به نظرتون

maryam23م | 6 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  12 ساعت پیش