همه یه جور نیست درد و علائمشون
ولی منم پاهام درد میگیره یه درد خاص و بدیه یه جوری میشه نمیتونم توصیفش کنم چطوریه
البته همیشه هم درد نمیگیره
ولی توی این دوره بهتره آب بیشتر بخوری و همینطور غذای مقوی،تخممرغ و کاچی این چیزا ، کاچی هم اگه دوست نداشتی و نشد آجیل (حالا هر مغزی که در دسترس بود)