mimsinsara مدیر عضویت: 1400/11/01 تعداد پست: 45747 عنوان پریودی | مشاهده متن کامل بحث + 119 بازدید | 17 پست بچه ها شماهم تو پریودی سمت راست کمرتون و پای راستتون تیر میکشه؟! پاتون درد میگیره خودشو سفت میکنه؟؟ من هنوز پریودیم شروع نشده دارم میمیرم همش سردمه همش عرق سرد میکنم از همون روز اول همینجوری بودم ❤ میشه برای ازدواجم نفری یدونه صلوات بفرستین؟ اجرتون با سیدالشهدا ♡☆ 1402/02/15 | 17:47 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
mimsinsara مدیر استارتر عضویت: 1400/11/01 تعداد پست: 45747 بهترین دارو برای پریودی زنجبیل و نبات هست یعنی قشنگ عذر میخوام نفخ و دل درد را تسکین می ... خوردم همین الان عزیزم ❤ میشه برای ازدواجم نفری یدونه صلوات بفرستین؟ اجرتون با سیدالشهدا ♡☆
پرواز0011 عضویت: 1398/10/12 تعداد پست: 5785 هیچ مسکنی روم جواب نمیده مثلا ناپروکسن. مفنامیک. هیوسین. کلداکس. همشو باهم میخورم بازم کم نمی ... هیوسین و کلداکس مسکن نیست عزیزم اینهایی که میخوری خوب نیستن با هم خوردنوش که اصلا خوب نیس یا ژلوفن یا پروفن یا کدئین هر کدوم که به بدنت میسازه بخور
دخترپاستیلی عضویت: 1397/07/19 تعداد پست: 3727 مرسی فعلا زنجبیل دارچین با یکی دو پر زعفرون درست کردم دارم میخورم بهتر میشی من فکرمیکنم با ورزش کردن این دردا کمتر و بهتر بشه ، منظورم کلا هست نه فقط توی این دوره