2777
2789
عنوان

شام پاگشا 👰‍♂️🤵

346 بازدید | 36 پست

خانوما غذا و هدیه پیشنهاد بدید !

به نظرتون دایی و زندایی داماد حتما باید این رسم پاگشا رو به جا بیارن ؟ 😐

اصلا دست و دلم به کار نمیره ، نمیدونم چه مرگم شده اصلااااا  دلم نمیخاد این کار و کنم ، همه هم دعوت کردن عروس و داماد و فقط ما موندیم ! 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره دعوت کنید 


در این مدت ؛ زندگی به گونه ای سپری شده است که میتوانم سال ها بدون آنکه هیچ اتفاق غم انگیزی رخ بدهد ، غمگین بمانم...🚶♀یه چیزایی نمیشه دیگه ...ما هم ولش کردیم گذاشتیم که نشه ... شاید بعدا شد یا شاید به جاش یه چیزای دیگه شد 🙂 نمیدونم ، ولی ای کاش می شد... ...۱۴۰۳/۳/۱۹..بنده خصومت شخصی با کسی ندارم، از همه به یه اندازه بدم میاد.😁

اگه ملکه ی ذهنت شده و اذیتت میکنه مهمونی رو بده راحت شی حرف و جدیثی هم پیش نیاد .

شامم اون غذاهایی که خوب میپزی رو درست کن 

مثلا قرمه سبزی ،جوجه کباب یا زرشک پلو با مخلفات ..


یا قیمه بادمجون و کنار شمرغ شکم پر

آره دیگه خاله و دایی و عمه و عمو دعوت می‌کنند پاگشا

کادو هم‌بنظرم پول یا کارت هدیه بهتره برن اونچیزی که میخوان بخرن،غذاها هم‌دلخواه دیگه یک مدل یا دومدل بستگی به خودتون داره 

بالاخره اگر جزئی از رسوم شماست و همسرتون هم مایل هستن برگزار کنین ، انجام بدین 

شام ، می‌تونه فسنجون با قرقاول درسته و مرصع پلو و انواع کباب و ...باشه 


کادو هم یا سکه طلا یا هرچیز مناسبتی که آبرومندانه باشه 


پزشک ( MD _ Ph.D - genetics ) 

من 1ماه پیش خواهر زاده شوهرمو پاگشا اوردم زرشک پلو با مرغ گذاشتم و سوپ جو ۵۰۰ تومن هم هدیه دادم

میشه هر کی امضامو‌ میخونه‌ به‌ نیت پدرم یه صلوات بفرسته..اخه خیلیییی‌ بابای مهربونی بود  

تو شهر ما 

پدر مادرا پاگشا میکنن 

البته خانواده دختر انجام میدن خانواده پسر از زیرش در میرن 

شما ببین رسمتون چیه 

اگه هست درحد یه جوجه و سوپ و سالاد درست کن 

با میوه و شیرینی

امضام خونده بشه🤌وقتی از یک فروشگاه بزرگ خرید می‌کنید، کمک می‌کنید یک نفر هفتمین ویلای خود را بسازد و دهمین ماشینش را بخرد؛ اما وقتی از بقالی محل یا یک مغازه ساده خرید کنید آن فرد می‌تواند برای فرزندش آن وسیله‌ای که نیاز دارد را بخرد ... حداقل چند قلم از خرید هاتون را مخصوص بقالی و مغازه های کوچک بذارید و همه مایحتاج خود را از فروشگاه های بزرگ نخرید و به اندازه خود کمی جلوی این سیستم سرمایه دار پرور تبعیض آمیز را بگیرید.                   و من یتوکل علی الله فهو حسبه✨
اگه ملکه ی ذهنت شده و اذیتت میکنه مهمونی رو بده راحت شی حرف و جدیثی هم پیش نیاد . شامم اون غذاهایی ...

دقیقا همینه 😄

رفته تو مخم 

از یه طرف میگم روابط مثل سابق نیست کلا 

از یه طرفم خیلی ساله حاشیه و دلخوری نداشتیم میدونم توقع دارن حسابی 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز