2789

ناراحت نباش حرف زدن اگه نقره باشه 

نزدنش طلاس

 برا بحث نیومدیم،انشاالله برای رضای خدا.جواب ابلهان خاموشی. من آنچه شرط بلاغست با تو میگویم تو خواه از سخنم پند گیر و خواه ملال. در هر حالی خدا رو فراموش نکنیم ، برای خوشنودی خدای مهربون کار کنیم ، نه برا دل خودمون و نه برای دل دیگران. که این است آخر عرفان .

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

این که فوق العاده هس .هیچ کس فکر نمیکنه خجالتی هستی .همه فکر میکنن با سیاستی و زیپ دهانت رو بستی و خ ...


خيلييييي ساكتم فقط سلام خدافظ

خيلي وقتا هم سلامم نميكنم ميگم شايد جوابمو ندن ضايع شم

چيكار كنم بيشتر بشه؟ 

کتاب بخون تا علم و آگاهیت نسبت به مسائل اطرافت بیشتر بشه و این ناخودآگاه اعتماد بنفس تورو در مواجهه با بحث ها و اجتماعات گروهی میبره بالا

اکیپ دوستانه داشته باش و بادوستات برو بیرون وقتی رفتین مثلا کافه ای چیزی تو برو سفارش بده قیمت خواستن جایی تو برو بپرس

تو بحث های خانوادت شرکت کن نظر بده تو بحث های دوستانه یا فامیل صحبت کن ولی راجب موضوعاتی ک نمیدونی و علمی راجبش نداری چیزی نگو


همونی که دلش پیش تو گیره
کتاب بخون تا علم و آگاهیت نسبت به مسائل اطرافت بیشتر بشه و این ناخودآگاه اعتماد بنفس تورو در مواجهه ...

اگه حرف زدم كسي محلم نزاشت چي؟؟

چيكار كنم يكمي شوخ باشم؟؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز