خب محلت ندن چی میخواد بشه
آسمون به زمین میاد؟
ببین من خیلی شوخم خیلی خیلیی
ولی شوخ بودن فرمولی نداره مهارتیه😂
فقط به مسائل به جنبه فان نگا کن
بعد اون چیزی ک اومد تو ذهنتو بگو
به مرور طنزت میره بالا
ولی مراقب باش کسیو مسخره نکنی یا توهین نکنی چون این شوخ بودن نیس بی ادب بودنه