2777
2789

منتظر عکس کیک خونگی بودم😪

من ی بار رنده پوست لیموترش زدم عالی شد

ولی کلا کیک دورنگ با کشمش گردو درست میکنم

جنگل رو به فنا بود ولی درختها هنوز به تبر رای میدادند چون تبر درختان را قانع کرده بود که او هم یکی از انهاست زیرا دسته او هم از چوب بود..

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

من کیک قنادی هارو دوس ندارم همیشه هوس کنم خودم چیزکیک درست میکنم

جنگل رو به فنا بود ولی درختها هنوز به تبر رای میدادند چون تبر درختان را قانع کرده بود که او هم یکی از انهاست زیرا دسته او هم از چوب بود..
منم درست میکنم اما اینجا عکس نمیاد بفرستم براتون

سایت خرابه هوف

جنگل رو به فنا بود ولی درختها هنوز به تبر رای میدادند چون تبر درختان را قانع کرده بود که او هم یکی از انهاست زیرا دسته او هم از چوب بود..

تخم مرغ رو با شکر و وانیل خدود 7 دقیقه بزن  هر دو دقیقه کاسه رو دور گیری کن که بوی تخم مرغ نگیره وانیل هم باید اصل باشه ینی ی مقدار با اب خیس کن بخور اگر کمی تلخ باشه وانیلت اصله اگر نه که تقلبیه رنده پوست پرتقال طعم خوبی میده بعد بعد از پخت کیک ده دقیقه توی فر خاموش بمونه بعد خنک شد سلفون پیچی کن بزار یخچال یک روز بمونه تا خوب برش بخوره مرطوب کن فیلینگ گذاری کن  استر کشی کن بعد خامه کشی تامام😅😂

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز