2789

منتظر عکس کیک خونگی بودم😪

من ی بار رنده پوست لیموترش زدم عالی شد

ولی کلا کیک دورنگ با کشمش گردو درست میکنم

جنگل رو به فنا بود ولی درختها هنوز به تبر رای میدادند چون تبر درختان را قانع کرده بود که او هم یکی از انهاست زیرا دسته او هم از چوب بود..

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من کیک قنادی هارو دوس ندارم همیشه هوس کنم خودم چیزکیک درست میکنم

جنگل رو به فنا بود ولی درختها هنوز به تبر رای میدادند چون تبر درختان را قانع کرده بود که او هم یکی از انهاست زیرا دسته او هم از چوب بود..
منم درست میکنم اما اینجا عکس نمیاد بفرستم براتون

سایت خرابه هوف

جنگل رو به فنا بود ولی درختها هنوز به تبر رای میدادند چون تبر درختان را قانع کرده بود که او هم یکی از انهاست زیرا دسته او هم از چوب بود..

تخم مرغ رو با شکر و وانیل خدود 7 دقیقه بزن  هر دو دقیقه کاسه رو دور گیری کن که بوی تخم مرغ نگیره وانیل هم باید اصل باشه ینی ی مقدار با اب خیس کن بخور اگر کمی تلخ باشه وانیلت اصله اگر نه که تقلبیه رنده پوست پرتقال طعم خوبی میده بعد بعد از پخت کیک ده دقیقه توی فر خاموش بمونه بعد خنک شد سلفون پیچی کن بزار یخچال یک روز بمونه تا خوب برش بخوره مرطوب کن فیلینگ گذاری کن  استر کشی کن بعد خامه کشی تامام😅😂

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز