2789
عنوان

زایمان

| مشاهده متن کامل بحث + 783 بازدید | 18 پست
زیر میزی نه... پولی که دکتر میگیره میاد بالا سرت فقط دکتر بیمه تامین اجتماعی باید بری بیمارستان تام ...

مگه اونو خوده بیمارستان باهاشون حساب نمیکنه ؟؟

مگه اونو خوده بیمارستان باهاشون حساب نمیکنه ؟؟

نه عزیزم.....

پول دکتر جدا

پول بیمارستان جدا


ساقیا ته استکان هایت نمی‌گیرد مرا.... لطف کن از دور بعدی پیک لیوانی بریز.... نه شراب راز میخواهم نه جنس اونوری...‌ از همین سگ مزه های تلخ ایرونی بریز...🥂

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه عزیزم..... پول دکتر جدا پول بیمارستان جدا

اخه یکی از دوستام تازه زایمان کرده صارم رفته اگه بشناسی گفت فقط ۴تومن دادم دکترم با پول بیمارستان اگه اینجوری باشه که بیمارستان ۳۰تومنو واسه چی میگیره 

اخه یکی از دوستام تازه زایمان کرده صارم رفته اگه بشناسی گفت فقط ۴تومن دادم دکترم با پول بیمارستان اگ ...

من شمالم.

اینو میدونم که اول ۱۵ میریزن به حساب دکتر تا بیان بالاسرت برا سزارین

بیمارستان اگ بیمه باشی ۱۰ درصد میدی

اگ بیمه تامین باشی خود بیمارستان تامین اجتماعی مجانی

اگ کلا یهو دردت بگیره و وضعیت سزارین باشی دکتر خاصی نداشته باشی همون دکتر بیمارستان مجانی عمل میکنه

ساقیا ته استکان هایت نمی‌گیرد مرا.... لطف کن از دور بعدی پیک لیوانی بریز.... نه شراب راز میخواهم نه جنس اونوری...‌ از همین سگ مزه های تلخ ایرونی بریز...🥂
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز