از نظر مذهبی یه راه شنیدم واسه آدم های عصبانی و اونم خوندن هفتاد تا حمد هست. یعنی خودت یا مادرت بخونید. از آقای ماندگاری تو برنامه سمت خدا شنیدم. راجع به طب سنتی هم یه مطالعاتی داشتم تغذیه هم در روحیات آدم ها تاثیر داره، روی عصبانیت و خوش خلقی خوردن زیتون واسه خوش خلق شدن خوبه چون سموم بدن رو دفع میکنه
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم