چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
نیمه ی تاریک من رو دوبارگوش دادم هردوبارهیچ نفهمیدم اخه چجورادم صفات بدخودشوببخشه یاکتاب ذهن شمادوست شمانیست ۲فصلش مونده ولی جالبه ولی درکشون سخته
ذهنیت ما تعیین میکنه روزمون چجوری بگذره👅
از پیله تنهاییت بیرون بیا😉 و از سختیهای پیش روت درس بگیر👌
همین سختیهاست که تو رو میسازه💓 پس امروز یه روز خوبه🐾
مگه اینکه با فکر دیروز خرابش کنی😜
تینا بخشس باید بپذیری که هر اتفاقی برات میوفته نتیجه افکار درونی خودت بوده بعد میتونی کم کم پاکشون کنی. وای منم عاشق پوتین و کتونی ام اصن کفش خانومی ندارم
مهربان همیشگی من...
خودت گفتی:ادعونی استجب لکم...
بخوانید مرا تا اجابت کنم شمارا...
گوش کن...
این منم که اینروزها بیش از همیشه میخوانمت...
اجابت کن مرا...
لطفا به من کمک کنید دوستان... کم آوردم😥 همه ی حرفای گلابتون درباره ام صدق میکنه... خودمو که نمیتونم گول بزنم... من ذاتا از مردها بیزارم... همش هم بخاطر رفتارهای بد پدرمه کاری کرده که از ازدواج زده شدم... و با این نگاهم به مردها, یقین دارم اگر ازدواج هم بکنم کارم به جدایی میکشه😫 میترسم از ازدواج... ناخودآگاه رفتار خوبی با مردها ندارم... هرچقدر میخوام دیدم به مردها خوب کنم; با بداخلاقی های هرروزه ی پدرم. بدتر و بدتر میشم... اینقدر روحیه ندارم, که به خودمم نمیرسم(از بس درگیر خورده فرمایشات پدرم هستیم تا کار به دعوا نکشه; هرروز سرمسائل بیخود دادو هوار میکنه) اونقدر که هیچوقت دلم نمیخواد کسی پاشو بذاره تو خونه مون [تا حالا ک 29 سالمه هم هیچ خواستگاری خونه مون نیومده😥] دلم پره... از زندگی سیر شدم...
ماهرخ من دارم ... کفش تق تقی اما بپوشم خب دهنم سرویس میشه دیشب بوت پوشیدم ۱۰سانت پاشنه خفه شدمبعدگیس گلابتون میگه لبخندبزنید فکرپسرهای پرو رونکرده دیروز یکی گفت سلام تو دلم بهش گفتم حناااااااااق
ذهنیت ما تعیین میکنه روزمون چجوری بگذره👅
از پیله تنهاییت بیرون بیا😉 و از سختیهای پیش روت درس بگیر👌
همین سختیهاست که تو رو میسازه💓 پس امروز یه روز خوبه🐾
مگه اینکه با فکر دیروز خرابش کنی😜
قدر پدرتو بدون تینا جون.... خیلی خیلی زیاد... من تک دخترم و خداروشکر هم هیچوقت پامو کج نذاشتم تا مایه سرافکندگی پدرم باشم.... ولی هروقت عصبی میشه به من و مادرم میگه از خونه ام برید و دیگه تحملتون ندارم... بخدا این حرفش مثل خنجر میمونه... حتی خجالت میکشم به کسی بگم پدرم همچین حرفی بهم میزنه... هربار با یادآوری این حرفش اشکم سرازیر میشه... وقتی تنها مرد زندگی یک دختر همچین حرفی بهش بزنه... 😥
یاسمین پدرمنم وقتی خسته است میاد ازسرکاربه من چیزمیگه ودعوام می کنه من میزارم ب پای خستگی اماعزیزم یک مرد قراره بیاد که اینجورنیست برای تو...
ذهنیت ما تعیین میکنه روزمون چجوری بگذره👅
از پیله تنهاییت بیرون بیا😉 و از سختیهای پیش روت درس بگیر👌
همین سختیهاست که تو رو میسازه💓 پس امروز یه روز خوبه🐾
مگه اینکه با فکر دیروز خرابش کنی😜
مادرم یک فرشته است... با وجود همه ی بدی های پدرم هنوز موقع صحبت کردن بهش کمتر از عزیزم نمیگه... همیشه همه چیز باب میلش بوده... درست مثل دوتا برده صبح تا شب داریم بهش خدمت میکنیم و آخرش بدترینهارو پس میگیریم...😞 موندم با این حس تنفر هرروزه ام از مردها...
حست رو درست کن منم دختری وابسته ب مادربودم مادرم خیلی قانع بود وصبوروساکت اما سالهاست که بی مهری بزرگ شدم وخیلی خواستگارام فقط وفقط بخاطرمادرم ک مریضه میرن . اینم نیست ک فقط تو بخواهی حکمت خداهم هست توی دنیا دیشب فال گرفتم حافظ گفت حکمت خداست وبپذیرسرنوشت رو
ذهنیت ما تعیین میکنه روزمون چجوری بگذره👅
از پیله تنهاییت بیرون بیا😉 و از سختیهای پیش روت درس بگیر👌
همین سختیهاست که تو رو میسازه💓 پس امروز یه روز خوبه🐾
مگه اینکه با فکر دیروز خرابش کنی😜
بخدا خیلی سعی کردم حسمو عوض کنم... ولی هربار بداخلاقی ها ی پدرم دلمون خون کرده ; و باعث میشه برگردم سرجای اول... اونقدر بده که هربار میره بیرون آرزو میکنیم برنگرده😢 پسری که عاشقانه دوستم داشت, با گیر دادنهام و مقایسه هرروزه رفتارش با عادات پدرم, به هیچ جایی نرسیدیم.... بخاطر ترس من از ازدواج و دلایل ریز و درشتی که الکی میاوردم براش...
ذهنیت ما تعیین میکنه روزمون چجوری بگذره👅
از پیله تنهاییت بیرون بیا😉 و از سختیهای پیش روت درس بگیر👌
همین سختیهاست که تو رو میسازه💓 پس امروز یه روز خوبه🐾
مگه اینکه با فکر دیروز خرابش کنی😜