2777
2789
خصوصیات همسرم😙
خصوصیات اعتقادیش .
ایمان قوی همسرم به روزی حلال خیلی اهمیت میده همچنین خانوادش..عقاید مذهبیش احترام میزاره نه زیاد نه کم.
خصوصیات اجتماعی.
خونگرم
احساسی.
مودب و داری شان اجتمامعی قوی.
اهل رفت امد
مردم دار.
دست دلباز
تو رفتارش و طرز حرف زدنش مودب و باشخصیت
خصویات شعلی :
سمت عالی در یکی از شرکت های بزرگ .
تحصیلات بالا فوق لیسانس.
درامد عالی .
خصوصیات ظاهر.
قدبلند
هیکل چار شونه تو پر.
موهای مشکی چشم ابرو مشکی پوست گندمی روشن.
😆
خونه بزرگ تو بهترین جا.
ماشین خوب
وزشکار به سلامتیش اهمیت میده.
همسرم به نوشیدنی و غدای سالم اهمیت میده و سلامتی در اولیت هست
خصوصیات خانوادگی.
تک پسر
کم جمعیت .
خانواده خوب و تحصیل کرده .
با فرهنگ .
با اصالت
و در اخر این همسر من دست دلبازه و همه چی رو متعادل خرج میکنهو خانواده عالی و با اصالت فرهنگی داره .
عاشقانه همدیگر رو دوست داریم💑👰👨💐
خدارو بابت این خوشبختی شکر میکنم ..
میشه برا حاجت روایی منم یه صلوات مهمونم کنید؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بچه ها یکی دوتا نکته می گم با توجه به متن دریا نباید بنویسی حرام و حلال حرام منفی هست کائنات حرام هم جذب می کنخ بنویس همسرم به روزی حلال اهمیت می دهد تتمام تلاشش را به درامد حلال می کند دخانیات نباید بندیسید همسرم به نوشیدنی ها و غذاهای های سالم اهمیت میدهد به سلامت خود اولویت می دهد
http://mob.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=1532549
من خودم دست و دلباز برام حرف منفی بود متعادل خرج میکنخ و برا درآمدش برنانه و هدف مشخصی دارد و برای خرج کردنش پن نوشتم همسرم متعادل خرج میکنه و برای خرج کردنش
http://mob.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=1532549
سلام.این معیارهایی که شما میگید درسته و خیلی خوبهککه یه نفر اینجوری باشه ولی یه وقتایی یکی میاد خواستگاری و صفات برجسته ای داره که واقعا برات مهمه و شاید یه سری صفاتش شبیه اون فردی که انتظار داری نباشه.مثلا من این اقایی که همو دوس داریم و قصد ازدواج داریم ولی خانواده م نمیزارن فوق العاده پسر باشعور و فهمیده ایه و اهدافمون توی زندگی تا ۹۵ درصد و شایدم بیشتر باهم مشترکه.کارش مناسبه ولی اون جوری ک من قبلا فکر میکردم نبود.یا چهره ش اونی ک من مدنظرم بوده همیشه نیست,ی مدل دیگه س ولی خوبه.یا همیشه فکر میکردم خانواده ش ی جور دیگه ن غیر از این مدل الان. از نظر مذهبی از اونی که ارزو داشتم خداروشکر بهتره.درک کردنش از اونی که فکر میکردم بهتره.خلاصه اینکه یه چیزایی داره که با معیارام نمیخونه ولی درعوض یه سری صفاتشوناز خواسته های من خداروشکر خیلی بهتره.من اینارو که میگم به این معنا نیست که بگم معیاراتون رو اصلاح کنید یا توقعتون رو بیارید پایین.اصلا.ولی منی که تو زندگی م شاید دویست یا سیصد خواستگار داشتم شایدم بیشتر و خیلی هاشونااز نظر خصوصیات تحصیلاتی و کای و مالی و اهل مال حلال عالی بودن اما اونقدر که این اقا با مدرک لیسانسش و شغل کارمندیش برام مهمه که هیچکس نبوده.و من انتخاب رو بدون حتی کوچکترین احساسی انجام دادم و توی این نه ماه که باهمیم روزبروز بیشتر میفهمم که انتخابم درست بوده.لوپ مطلب اینکه دوستای مجردم یه وقتایی یه جاهایی باید از یه چیزایی چشم پوشید چون فرد مورد نظر ارزش اینو داره یه عمر باهاش زندگی کرد.اگه انتظار داشته باشیم که دقیقا با کسی که کامل معیارامون رو داشته باشه ازدواج کنیم ممکنه بخاطر مثلا یه قد ک خیلی طرفمون بلند نیست از فکر و روح بلند و شعور بالاش ممکنه چشم بپوشیم.به نظرم بهتره معیارها الویت بندی بشن.و بخاطر یع معیار که اهمیتش کمه موردای مناسب رو از دست نداد.چون هرچی سن بالاتر بره تعداد خواستگار کم میشه.حداقل بخاط اختلاف سنی.بهتره واقع بین باشیم و منطقی فکر کنیم.و البته دیدمون منفی نباشه.و صحبت من به این معنا هم نیست که بخاطر ترس از مجرد موندن باهرکسی ازدواج کرد
دریاجون خیلی پول مهم نیست ادم ک خیلی پولداره ایمانش ازاون درمیره بیرون یاکم رنگ میشه پول یک شب میادوممکنه بره پولومیشه بدست اورد پس تاکیدنکن . نفرسوم تهران ازلحاظ پول خواستگار دوستمه ولی دوستم ردش می کنه بازم میاد میدونی فاصله ی اعتقاد ازبس سیاست وپول هست ادم هافکرمی کنن باپول میشه خریدشون دین وخدا همه چیو... دست ودلبازیم اصلاخوب نیست بی برنامه خرج کردن عاقبت نداره اصلا با الرازموافقم متعادل اندازه خرج کردن داری خرج کن نداری قناعت همین دست ودلبازی برات پس فردامیشه دردسرکه بی فکرطرف خرج می کنه
ذهنیت ما تعیین میکنه روزمون چجوری بگذره👅 از پیله تنهاییت بیرون بیا😉 و از سختیهای پیش روت درس بگیر👌 همین سختیهاست که تو رو میسازه💓 پس امروز یه روز خوبه🐾 مگه اینکه با فکر دیروز خرابش کنی😜
معصومه جون خوشبخت بشی خواهرم
ذهنیت ما تعیین میکنه روزمون چجوری بگذره👅 از پیله تنهاییت بیرون بیا😉 و از سختیهای پیش روت درس بگیر👌 همین سختیهاست که تو رو میسازه💓 پس امروز یه روز خوبه🐾 مگه اینکه با فکر دیروز خرابش کنی😜
خصوصیات همسر عزیزمن اخلاقی: با خدا و با ایمان-معتقد به حلال و حرام-اهل مسجد-عاشقه ائمه و اهل بیت مهربون-با ادب-با شخصیت-گرم و خنده رو-مردم دار-متین-همسردوست و اهل احترام به شخصیت خانوم-سالم از همه لحاظ-اهل دوری کردن از هر نوع دخانیات- اهل رفت و آمد-احترام به خانواده همسر-یک مومن روشنفکر-احترام به مردم اجتماعی:شغل خوب-تحصیل کرده لیسانس به بالا-با فرهنگ-خانواده خوب اقتصادی:درآمد مناسبی داشته باشه-ماشین ظاهری:قد بلند-خوش اندام-سر پرمو و مشکی-صورت به دل من بشینه-ته ریش داشته باشه-چشمای درشت مشکی داشته باشه گندمی باشه-خوش پوش و خوش لباس باشه خیلی دوست دارم سید باشه نمیدونم اینو در کدوم دسته جا بدم خدا جونم تورو به خاطر اینکه چنین همسری نصیب من میکنی هزاران هزاران بار شکر میکنم.شکرت پروردگار
زانو بغل نشسته دلم کنج خانه ات،حالا فقط خیال من است وبهانه ات،باهر نفس تپیدوگرفت از فراق تو،قلب شکسته ازدل خسته سراغ تو،اقرار میکنم که خدایم فقط تویی،هر آنچه مانده است برایم فقط تویی،شاهد ترین به خلوت شب های تار من،سامع ترین به زمزمه های نزار من،افتاده بر زمین مپسندم که بی کسم،این سان غمین مپسندم که بی کسم
مهدیه چراسید؟
ذهنیت ما تعیین میکنه روزمون چجوری بگذره👅 از پیله تنهاییت بیرون بیا😉 و از سختیهای پیش روت درس بگیر👌 همین سختیهاست که تو رو میسازه💓 پس امروز یه روز خوبه🐾 مگه اینکه با فکر دیروز خرابش کنی😜
خواستگارمن سیدهست برای این من دو دل هستم چراتودوست داری سید
ذهنیت ما تعیین میکنه روزمون چجوری بگذره👅 از پیله تنهاییت بیرون بیا😉 و از سختیهای پیش روت درس بگیر👌 همین سختیهاست که تو رو میسازه💓 پس امروز یه روز خوبه🐾 مگه اینکه با فکر دیروز خرابش کنی😜
خیلی سید دوست دارم تینا جون.خودم که لیاقت نداشتم.دوست دارم عروس خانواده پیامبر باشم.مادر بچه هاشون باشم ایشالله. یه چیزیو یادم رفت بگم فاصله سنیمونم زیر 7 سال باشه حتما
زانو بغل نشسته دلم کنج خانه ات،حالا فقط خیال من است وبهانه ات،باهر نفس تپیدوگرفت از فراق تو،قلب شکسته ازدل خسته سراغ تو،اقرار میکنم که خدایم فقط تویی،هر آنچه مانده است برایم فقط تویی،شاهد ترین به خلوت شب های تار من،سامع ترین به زمزمه های نزار من،افتاده بر زمین مپسندم که بی کسم،این سان غمین مپسندم که بی کسم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز