2777
2789
مرسی معصومه جونم همچنین برای شما. بچه ها یه قرار با خودم گذاشتم. من چون مشهدم میدونم چقدر همه دوست دارند بیان حرم امام رضا واسه همین تصمیم گرفتم ایشالله هر دفه رفتم حرم به نیت دونفرتون نماز بخونم واسه حاجت رواییتوت. هرکی میخواد اسمشو بگه.
زانو بغل نشسته دلم کنج خانه ات،حالا فقط خیال من است وبهانه ات،باهر نفس تپیدوگرفت از فراق تو،قلب شکسته ازدل خسته سراغ تو،اقرار میکنم که خدایم فقط تویی،هر آنچه مانده است برایم فقط تویی،شاهد ترین به خلوت شب های تار من،سامع ترین به زمزمه های نزار من،افتاده بر زمین مپسندم که بی کسم،این سان غمین مپسندم که بی کسم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مهدیه من خواستگارم سیده فرق دارندها مثلا عروسی اهنگ نمیشه بیارن یا ایشون ب من گفتن چادری من خودم چادریم ولی نه همه جاها ...می تونی؟
ذهنیت ما تعیین میکنه روزمون چجوری بگذره👅 از پیله تنهاییت بیرون بیا😉 و از سختیهای پیش روت درس بگیر👌 همین سختیهاست که تو رو میسازه💓 پس امروز یه روز خوبه🐾 مگه اینکه با فکر دیروز خرابش کنی😜
وای مهدیه عاشقتم
ذهنیت ما تعیین میکنه روزمون چجوری بگذره👅 از پیله تنهاییت بیرون بیا😉 و از سختیهای پیش روت درس بگیر👌 همین سختیهاست که تو رو میسازه💓 پس امروز یه روز خوبه🐾 مگه اینکه با فکر دیروز خرابش کنی😜
حتما معصومه جون چرا نمیشه.ایشالله حتما توی حرم برات میخونم خیالت راحت. ممنون که برام میخونی. بله تینا جون من مشکلی ندارم.
زانو بغل نشسته دلم کنج خانه ات،حالا فقط خیال من است وبهانه ات،باهر نفس تپیدوگرفت از فراق تو،قلب شکسته ازدل خسته سراغ تو،اقرار میکنم که خدایم فقط تویی،هر آنچه مانده است برایم فقط تویی،شاهد ترین به خلوت شب های تار من،سامع ترین به زمزمه های نزار من،افتاده بر زمین مپسندم که بی کسم،این سان غمین مپسندم که بی کسم
مرسی معصومه جون.همچنین. بچه ها بیاین برای همدیگه بعد نمازامون یا اگه جای خاصی رفتیم دعا کنیم. حتما دعاهامون قبول میشه در حق همدیگه. خوب دونفر دوم تینا و معصومه یه نمازو یه عاشورا از من طلب دارین
زانو بغل نشسته دلم کنج خانه ات،حالا فقط خیال من است وبهانه ات،باهر نفس تپیدوگرفت از فراق تو،قلب شکسته ازدل خسته سراغ تو،اقرار میکنم که خدایم فقط تویی،هر آنچه مانده است برایم فقط تویی،شاهد ترین به خلوت شب های تار من،سامع ترین به زمزمه های نزار من،افتاده بر زمین مپسندم که بی کسم،این سان غمین مپسندم که بی کسم
مرسی معصومه جون.همچنین. بچه ها بیاین برای همدیگه بعد نمازامون یا اگه جای خاصی رفتیم دعا کنیم. حتما دعاهامون قبول میشه در حق همدیگه. خوب دونفر دوم تینا و معصومه یه نمازو یه عاشورا از من طلب دارین
زانو بغل نشسته دلم کنج خانه ات،حالا فقط خیال من است وبهانه ات،باهر نفس تپیدوگرفت از فراق تو،قلب شکسته ازدل خسته سراغ تو،اقرار میکنم که خدایم فقط تویی،هر آنچه مانده است برایم فقط تویی،شاهد ترین به خلوت شب های تار من،سامع ترین به زمزمه های نزار من،افتاده بر زمین مپسندم که بی کسم،این سان غمین مپسندم که بی کسم
مهدیه چرامن مشکل دارمبچه هامیگم شماگوش بدید وراهنمایم کنید متولد۳۱فروردین۷۳هست معلم هست قدش ۱۷۵هست توی خواستگاری من تا شونه اش بودم پوستش گندمی روشنه اهل باشگاهه وبدنسازی لیسانسه فعلا قصد ارشدنداره می خوادجمع کنه برای زندگی روی پای خودشه محل زندگیشون جای خوبی نیست خواهرنداره مسجدمیره ونمازوروزه فرزند دوم هست ومیگه چادر واهنگ برای من خیلیییی مهمه گفتن که اول میارن اهنگ ک بشه رقص های عروس وداماد رو رفت فقط دوستام باشن میگه اهنگ بیاره توی خانوادش تنهامیشه وبده اهل ولخرجی نیست ولی اگه داشته باشه خرج می کنه نظرتون چیه کم عصبی میشه اگه عصبی بشه هم بشه واویلا همکار دوستم هست انالیزدقیق . من متولد۱۷دی ۷۲ام نظرشماچیه
ذهنیت ما تعیین میکنه روزمون چجوری بگذره👅 از پیله تنهاییت بیرون بیا😉 و از سختیهای پیش روت درس بگیر👌 همین سختیهاست که تو رو میسازه💓 پس امروز یه روز خوبه🐾 مگه اینکه با فکر دیروز خرابش کنی😜
مهدیه عشق منی رفتی حرمحتما یادمون کن
ذهنیت ما تعیین میکنه روزمون چجوری بگذره👅 از پیله تنهاییت بیرون بیا😉 و از سختیهای پیش روت درس بگیر👌 همین سختیهاست که تو رو میسازه💓 پس امروز یه روز خوبه🐾 مگه اینکه با فکر دیروز خرابش کنی😜
حتما تیناجون. تینا اینکه ازت کوچیکتره؟ مشکلی نداری با این قضیه؟
زانو بغل نشسته دلم کنج خانه ات،حالا فقط خیال من است وبهانه ات،باهر نفس تپیدوگرفت از فراق تو،قلب شکسته ازدل خسته سراغ تو،اقرار میکنم که خدایم فقط تویی،هر آنچه مانده است برایم فقط تویی،شاهد ترین به خلوت شب های تار من،سامع ترین به زمزمه های نزار من،افتاده بر زمین مپسندم که بی کسم،این سان غمین مپسندم که بی کسم
مهدیه نمیدونم دقیقا۳ماه
ذهنیت ما تعیین میکنه روزمون چجوری بگذره👅 از پیله تنهاییت بیرون بیا😉 و از سختیهای پیش روت درس بگیر👌 همین سختیهاست که تو رو میسازه💓 پس امروز یه روز خوبه🐾 مگه اینکه با فکر دیروز خرابش کنی😜
دوست خودمم شوهرش۹ماه کوچیکتره
ذهنیت ما تعیین میکنه روزمون چجوری بگذره👅 از پیله تنهاییت بیرون بیا😉 و از سختیهای پیش روت درس بگیر👌 همین سختیهاست که تو رو میسازه💓 پس امروز یه روز خوبه🐾 مگه اینکه با فکر دیروز خرابش کنی😜
بنظرتون ردکنم؟
ذهنیت ما تعیین میکنه روزمون چجوری بگذره👅 از پیله تنهاییت بیرون بیا😉 و از سختیهای پیش روت درس بگیر👌 همین سختیهاست که تو رو میسازه💓 پس امروز یه روز خوبه🐾 مگه اینکه با فکر دیروز خرابش کنی😜
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز