2777
2789
خستم خدا فقط همین
زانو بغل نشسته دلم کنج خانه ات،حالا فقط خیال من است وبهانه ات،باهر نفس تپیدوگرفت از فراق تو،قلب شکسته ازدل خسته سراغ تو،اقرار میکنم که خدایم فقط تویی،هر آنچه مانده است برایم فقط تویی،شاهد ترین به خلوت شب های تار من،سامع ترین به زمزمه های نزار من،افتاده بر زمین مپسندم که بی کسم،این سان غمین مپسندم که بی کسم
خاطره جان فعلا همین گامها انجام بده نمی تونی انجام بدی هم در روز یکی دوبار بخون فقط گامهایی اول یکم سنگینه بعدش روان تر میشع من خودمم هم
http://mob.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=1532549

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

متن یاسمین نگاه کردم نباید جمله های منفی بنویسیم 🔵وضعیت ارتباطات: قادر در بیان صحیح افکار و احساساتش مایل به رفع مشکلات و مسائل با گفتگو اهل مشورت در امور مختلف; با متخصص آن امر 🔵وضعیت رشد شخصی: قادر به قبول و دیدن نقایص شخصی اش ساعی در رفع نقاط ضعفش دارای مطالعه در زمینه رشد شخصی نقائص مشکلات این طور کلمات ویرایش می کنبم فعلا فقط خصوصیات جمع کنیدد تا گام مربوط به خودش باهم درست کنیم
http://mob.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=1532549
توروخدا دعا کنید دیگه به جز اون اصل کاری دیگه کسی نیاد خاستگاری. دیگه روم نمیشه تو صورت مامان بابام نگاه کنم.از بس زحمت کشیدن واسه خاستگارا هیچی به هیچی.
زانو بغل نشسته دلم کنج خانه ات،حالا فقط خیال من است وبهانه ات،باهر نفس تپیدوگرفت از فراق تو،قلب شکسته ازدل خسته سراغ تو،اقرار میکنم که خدایم فقط تویی،هر آنچه مانده است برایم فقط تویی،شاهد ترین به خلوت شب های تار من،سامع ترین به زمزمه های نزار من،افتاده بر زمین مپسندم که بی کسم،این سان غمین مپسندم که بی کسم
ممنونم الراز جان عزیز منم در اسرع وقت گام هارو انجام میدم اخه الان وقت ندارم صفحات قبل رو بخونم فقط 10 صفحه اول رو خوندم نوشتن معیار هام رو قبلا انجام دادم یه بار ولی خیلی دقیق نه باز دوباره مینویسمش بازم مرسی بابت تاپیک خوبت
خدای من همیشه یار و یاورم باش
منم اومدم باید همه رو بخونم؟
مهربان همیشگی من... خودت گفتی:ادعونی استجب لکم... بخوانید مرا تا اجابت کنم شمارا... گوش کن... این منم که اینروزها بیش از همیشه میخوانمت... اجابت کن مرا...
یاسمین جان بله.از ص اول شروع کنم به خوندن؟
مهربان همیشگی من... خودت گفتی:ادعونی استجب لکم... بخوانید مرا تا اجابت کنم شمارا... گوش کن... این منم که اینروزها بیش از همیشه میخوانمت... اجابت کن مرا...
پس کم کم میخونم .باز خدمت میرسم ....تاپیک فعال نگه دارین لطفا
مهربان همیشگی من... خودت گفتی:ادعونی استجب لکم... بخوانید مرا تا اجابت کنم شمارا... گوش کن... این منم که اینروزها بیش از همیشه میخوانمت... اجابت کن مرا...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز