2789
عنوان

رانندگی مردا

755 بازدید | 28 پست

اولا اینکه هیچ راننده ای راننده دیگه رو قبول نداره.

من میگم نصف شون عکس العمل ضعیف دارند و کند هستن،

خیلیاشون توی سن بالا یادشون افتاده ک رانندگی کنند واسه همین مغزشون برا واکنش سریع جوابگو نیست.

اکثرشون بدون نگاه کردن به آینه و با دقتی یهو می پیچن،

فکر میکنند رانندگی عالی یعنی مارپیچ و سرعت بالا رفتن  

بوق هم که برا سلام و خداحافظی به داش علی و ممد و داش یداله میزنن...

هنگام صحبت با تلفن اصلا اصلا تعادل ندارند. جای ترمز و گاز و بوق رو قاتی میکنن  

خدا نکنه در مسیر مسافر سوار کرده باشن که زورکی راه میرن....باید هُل بدیشون تا حرکت کنند.

الان فعلا همینا یادم بود...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شوهر من رانندگی اش اونقدر فوق العاده است رو دستش ندیدم،از نظر من یه جی پی اس تو مغزش داره جوری ردیابی میکنه نگم برات موقع پارک گاهی حتی حاضری قسم بخوری محاله اصلا این ماشین با این ابعاد اونجا جا بشه،ولی جوری بدون خاموش روشن کردن و یه فرمون ماشین رو پارک میکنه ادم شاخش در میاد

هر چند که رانندگی زن و مرد نداره 

ولی بعضی خانوما رو ندیدی چطوری رانندگی میکنن  بدون ذره ای توجه به اطراف و قوانین و حق تقدم 

کسی سوال میکند بخاطر چه زنده ای؟؟ و من برای زندگی تو را بهانه میکنم  و دختری در من ساز امیدواری مینوازد🌈🎸1403.04.24

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792