2777
2789

عفونت داره ولی این آزمایش تنها ارزشی نداره با فاکتورهای دیگه می‌سنجند دکتر بهتون میگه چکار کنید، مشکلش چیه؟

ز گیتی دو کس را سپاس...یکی حق شناس و یکی حد شناس :) 🍃🌸
عفونت داره ولی این آزمایش تنها ارزشی نداره با فاکتورهای دیگه می‌سنجند دکتر بهتون میگه چکار کنید، مشک ...

واکسن چهارماهگی زدم   بعد ۴ روز هنوز تب داشت  بردم دکتر گفتن تبش مال واکسن نیست باید ازمایش بده معلوم بشه تبش از چیه

همسده امام رضایوم😍

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

واکسن چهارماهگی زدم   بعد ۴ روز هنوز تب داشت  بردم دکتر گفتن تبش مال واکسن نیست باید ...

خوب شاید سرماخوردگی یا ویروس بوده

ز گیتی دو کس را سپاس...یکی حق شناس و یکی حد شناس :) 🍃🌸
خوب شاید سرماخوردگی یا ویروس بوده

سه نوبت بهش اموکسی سیلین دادم تبش قطع شد دیگه ندادم چون به اموکسی سیلین حساسیت کرد  

بنظرت عفونتش برطرف شده 

همسده امام رضایوم😍
سه نوبت بهش اموکسی سیلین دادم تبش قطع شد دیگه ندادم چون به اموکسی سیلین حساسیت کرد   بنظرت عفو ...

بله کافیه،ان شاءالله که رفع شده با دکترش هم مشورت کنید

ز گیتی دو کس را سپاس...یکی حق شناس و یکی حد شناس :) 🍃🌸

دختر منم کوچیک بود به آنتی بیوتیک حساس بود فقط یکی دوبار بهش آزیترومایسین دادند چون شهری که بودم آب و هوای خیلی خشک و سرد بود بچه هم حساسیت داشت سریع مریض میشد دیگه تا حالا که ۱۴ سالشه لب به آنتی بیوتیک نزده اصلا دارو نمیخوره

ز گیتی دو کس را سپاس...یکی حق شناس و یکی حد شناس :) 🍃🌸
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز