2777
2789
عنوان

عمل بینییییم😈

| مشاهده متن کامل بحث + 692 بازدید | 43 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم بسلامتی کدوم شهر هستی شما هزینه چند شدش میشه بهم بگین تا چند روز اذیت بودین و دردش در چه حد هس ...




عزیز دلم تهران شریعتی دکتر راسخی عمل کردم من 15دادم الان18شده کارشم خوبه 

مبارکت باشه بنظرم قشنگ درآورده حالا باز چسب و باز کنی و چندوقت دیگه بگذره  بهتر معلوم میشه شکلشم بهتر میشه 

اگه دوست داشتی هزینشو بگو لطفا

لبخندش برآمده از قدرتش بود وگرنه درون پر التهابی داشت.🥀
مبارکت باشه بنظرم قشنگ درآورده حالا باز چسب و باز کنی و چندوقت دیگه بگذره  بهتر معلوم میشه شکلش ...




عزیز دلم من 15دادم الان شده 18 خیییلی الان با با ورم اینا خوب شده من راضیم 

خدایی با ۱۵‌تومن عمل کردی😐🤣

من پارسال ۳۸ تومن دادم جراحی بینیم تموم دکترای تاپو گشتم همه هم توی همین رنج قیمت بودن 

من پیش دکتر حسنانی جراحی شدم 

و تمام دکترای همسطحش همینجپر بود قیمتشون یا بالاتر 

خداییش رفتی پیش کدوم جلاد؟😐

رفیقم امسال جراحی کرد پیش یکی از تاپا ۸۰.۹۰ میل خرجش رف 

کاربری دست دونفره تاپیکای اولی مال من نیستن از ۳۰ ام فروردین  به بعد تاپیک ها برای منه🌸💜🌱
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز