2777
2789
عنوان

عمل بینییییم😈

| مشاهده متن کامل بحث + 692 بازدید | 43 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خدایی با ۱۵‌تومن عمل کردی😐🤣 من پارسال ۳۸ تومن دادم جراحی بینیم تموم دکترای تاپو گشتم همه هم توی ه ...

تعریف دکتر حسنانی رو زیاد شنیدم راضی بودی از عملت؟

لبخندش برآمده از قدرتش بود وگرنه درون پر التهابی داشت.🥀
خدایی با ۱۵‌تومن عمل کردی😐🤣 من پارسال ۳۸ تومن دادم جراحی بینیم تموم دکترای تاپو گشتم همه هم توی ه ...

حالا چون مناسب عمل کرده جلاده؟

فقط 46 هفته و 4 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

پروفایلم عکس خودمه کپی ممنوووع

تعریف دکتر حسنانی رو زیاد شنیدم راضی بودی از عملت؟


آره عالی بود عالییییی نه درد داشتم نه حس کلافکی نه اذیت شدم تنفسم بعدش عالی بود

دستش طلاعه این دکتر😍😍😍

بینیمم خیلی خوشگل شده


کاربری دست دونفره تاپیکای اولی مال من نیستن از ۳۰ ام فروردین  به بعد تاپیک ها برای منه🌸💜🌱
حالا چون مناسب عمل کرده جلاده؟

مناسب😐

ببین‌اخه پارسال دکترای درجه دو ۲۰‌تومن ۱۸ تومن بود 

این دکتری ک این پیشش عمل کرده ملوم نیس دیگه چیه 

بعدشم واقعا لول دکترش پایینه و معلومه داره کار میکنه تا دستش به جراحی بیوفته براهمین بادقیمت کم‌کار میکنه 

و همچنین با قیمت کم کار میکنه تا اگه هر مشکلی برای بینیه طرف پیش اومد طرف نتونه حرفی بزنه

خلاصه. لول دکتره صد در صد پایینه

کاربری دست دونفره تاپیکای اولی مال من نیستن از ۳۰ ام فروردین  به بعد تاپیک ها برای منه🌸💜🌱
مناسب😐 ببین‌اخه پارسال دکترای درجه دو ۲۰‌تومن ۱۸ تومن بود  این دکتری ک این پیشش عمل کرده ملو ...

هر کسی اندازه ی پولی که داره عمل میکنه توان مالیش بد نشده بود بینیش خوب بود☺️

میشه برای سلامتی تودلیم صلوات بفرستی زیبا😍🥹

مناسب😐 ببین‌اخه پارسال دکترای درجه دو ۲۰‌تومن ۱۸ تومن بود  این دکتری ک این پیشش عمل کرده ملو ...

رنجا همینه..شهر با شهر فرق داره ..من یه دکتر تاپ و عالی میخوام برم پیشش قیمتش۲۵/۲۴ تومنه حدودا 

و چندین و چند سالم سابقه جراحی داره آماتور نیس

۸۰/۹۰ تومن هزینه عمل، کردن تو پاچه اس بیشتر تا اوستا بودن

فقط 46 هفته و 4 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

پروفایلم عکس خودمه کپی ممنوووع

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز