مناسب😐
ببیناخه پارسال دکترای درجه دو ۲۰تومن ۱۸ تومن بود
این دکتری ک این پیشش عمل کرده ملوم نیس دیگه چیه
بعدشم واقعا لول دکترش پایینه و معلومه داره کار میکنه تا دستش به جراحی بیوفته براهمین بادقیمت کمکار میکنه
و همچنین با قیمت کم کار میکنه تا اگه هر مشکلی برای بینیه طرف پیش اومد طرف نتونه حرفی بزنه
خلاصه. لول دکتره صد در صد پایینه