2777
2789
کلی دارو خوردم.بهترم ولی سردردم هنوز

سوماتریپتان ۵۰ بخور 

بخواب بعدش 

اگه مطمئنی میگرنه فقط بخور 

 هر آدمی تو زندگی باید کسی رو داشته باشه که حس کنه با نبودنش دنیاش خراب میشه!اگر تو طول عمرت همچین کسی رو نداشتی فقط عمرتو هدر دادی!  عشقم همه زندگیم💋 ❤ بابام همه دنیام ، تا هستی هستم نفسم ب نفسهای تو بنده ❤ مامان قشنگم تو قلب من همیشه زنده ای 🥺🤍❤🖤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ممنونم🙏

خواهش عزیزم

این اب رو آتیشه ولی غیر میگرنی خطر داره خوردنش 

مبگرن باشی نیم ساعته خوب شدی 

سعی کن زیاد نخوری مواقعی ک مسکن جواب نداد

وگرنه مثل من همینم بهت اثر نمیکنه 

حتما بخون راهنماش رو حد مجاز دوز مصرفی در شبانه روز و ماه رو حتما رعایت کن 

 هر آدمی تو زندگی باید کسی رو داشته باشه که حس کنه با نبودنش دنیاش خراب میشه!اگر تو طول عمرت همچین کسی رو نداشتی فقط عمرتو هدر دادی!  عشقم همه زندگیم💋 ❤ بابام همه دنیام ، تا هستی هستم نفسم ب نفسهای تو بنده ❤ مامان قشنگم تو قلب من همیشه زنده ای 🥺🤍❤🖤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز