2789
همین دیگه مدرنه. من ازدواج بچه کوچولوهارونگفتم که مثلا دوستی واشنایی دوتاهمکار دوتافردبالغ ک میدونن ...

منم با شما موافقم 

نباید ک فقط خانواده همو بپسندن 

اول دختر و پسر بعد خانواده ک اون نقشش شاید ۵ درصد و کمتر باشه 

ما هم دقیقا همین مورد رو داشتیم ک همکار بودن از هم خوششون اومد رفتن خواستگاری دختره 

و آشنا شدن

 اینجوری خیلی بهتره 

احتمال اینک بعدا مشکلی براشون پیش بیاد کمتره تا اینکه سنتی باشه دو روز بعد عقد و عروسی 


ستاره ها تو تاریکی میدرخشن🪐

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

چرا هنوز هستن ، دیدم که میگم. و متاسفانه همین روابط بی چهار چوب دخترها و پسرها هست که باعث شده آمار ...

امارازدواج پایین اومده بخاطربی پولی وگرانی واگه کسی داره زندگی میکنه واگه زندگی تشکیل میشه یابچه ای بدنیامیاد اگه هنوزم اینجاامیدی هست دلیلش فقط عشق ودوست داشتنه وگرنه جوونا امروزع اصلاجوونی نکردن وپره درد ورنجن حالافکرکن همسرتم خانوادت تعیین کنن 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز