2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

از ای وی اف نترس برو جلو خیلی راحت تره استرس داره ولی خوب نتیجه بخشه  منم جنین دارم یه سال با ...

موندم چیکار کنم دیگه نمیکشم حالم از دنیا دیگه خیلی بهم میخورهمگه تو رحم خودت نمیزاری گلم

من چی بگم اینقدرگریه کردم فشارم رفت روی۱۵

خیلی درحق خانواده شوهرخوبی کردم الان که مادروپدرم عمل کردن بجزپدرشوهرم یکیشون زنگ نرده هیچ مسکلیم باهاشون ندارما

هرررچی ازدهنم درومد نثارشون کردم شو۶رم عصبانی شداونم زدم

دیگه رنگمم نمیبینن نمک نشناسا

چ۶ خوبیایی که نکردم

زنگ بزنن نزنن ج نمیدم

حالم بهم میخوره ازتکتک دوروی ترسوشون

الهی ربی ومن لی غیرک💖
من پسرم منم دلم

جوری گفتی پسرم انگار پسرا دلشون نمیگیره

کاش دنیا بهم یه دختر بده🙎‍♀️🥺که رحم کنه به زنی که متاهله👩‍❤️‍👨میخوام بدون اجازه مرد نفس بکشه💇‍♀️❤️‍🔥میخوام پرنده ها رو بدون قفس بکشه🕳🐣میخوام فرشته نباشه خطا جزئی زمینه🚫🧚‍♀️میخوام زن باشه زن بمیره زنیت همینه🌝🔥💆‍♀️

منم هرشب گریه میکنم دادش بزرگترم ۵سال گم شده بابام خیلس بهش وابسته بودم فوت کرده اوضاع خونه بهم ریخته وضع مالی خراب یه مادری دارم بفکرهیچی نیس خودم افسرده شدم دلم میخادهمش خودموبکشم خستم 

منم دلم خیلی گرفته بالشتم خیسه از انتظار خسته شدم دیگه نمیکشم توان ندارم مخصوصا این که شوهرم همش اصر ...

انشاءالله به حق امام حسین به زودی دلت شاد بشه 

توکلت بخدا باشه و غصه نخور و منفی فکر نکن و نا امید نباش

بسپار بخودش

خدایا شکرت🙏

منم انقدر دلم پره که یه نفر بهم بگه چه خبر میزنم زیر گریه 

کار پیدا نمیکنم 

افسردگی شدید دارم 

ترس بیرون رفتن دارم 

پول ندارم برم پیش روانشناس 

روز به روز داره حالم بدتر میشه حس یاس و سرخوردگی دارم فقط دلم میخواد بمیرم

ترس از بیرون رفتن از خونه دارم !!!!،ترس از جواب دادن و بحث کردن دارم !!!ترس از تو اجتماع و توجمع بودن دارم !!!پشتکارم اصلا خوب نیست هر کلاسی که میرم یک ماهه ولش میکنم !!                                              ترسامو مینویسم که یکی یکی بهشون غلبه کنم ان شاالله برام دعا کنید خیلی خسته شدم دیگه                   خدایا قبلا صدامو میشنیدی و کمکم میکردی نمیدونم چون از ته دل دعا میکردم قبول میکردی یا چون بنده خوبت بودم میدونم الان بد شدم ضعیف شدم ولی تو رهام نکن بازم هوامو داشته باش اخه بدون تو اصلا نمیشه 🙌🙌🙌🙌🙌🙌🤲🤲🤲🤲🤲🤲
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز