درود بر شرفت . ان شاءالله باترینها نصیبت بشه.. بد دورانی شده هیچ کس به هیچ کس رحم نمیکنه... . به نظرم آدم هرچقدرم پس باشه ولی نباید تحت هیچ شرایط نفر سوم رابطه باشه و همجنس خودشو آتیش بزنه. فرق نمیکنه چه زن باشه چه مرد... تعهد خیلی چیزه خوبی که اگه مابهم داشته باشیم به خودمون رحم کردیم.. اگه کسیزندگیرو بپاشونه قطعا و صددرصد یک نفر پیدا خواهد شد در آینده زندگی اونا میپاشونه... حالا به هر طریقی ازش در میاد. درود برتو که انقدر باشرف هستی