sama3558 مدیر استارتر عضویت: 1400/01/30 تعداد پست: 806 عنوان اقدامیا کمککک 159 بازدید | 30 پست من باید امروز امپول ازادسازی تخمک بزنم و نسخه رو گم کردم اسم امپول چیه؟ دوتا بودا دکتر گفت همزمان بزن قرص کلومیفن و لتروزول خوردم یک درمیان روزی دوتا 1402/01/31 | 18:30 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
زینبببببببببببب عضویت: 1401/09/11 تعداد پست: 7686 آمپول اچ سی جی ..hcg خدایا شکرت بابت تموم لحظات زندگیم ❤
sama3558 مدیر استارتر عضویت: 1400/01/30 تعداد پست: 806 آمپول اچ سی جی ..hcg دوتت همزمان گفته ها دکتر شما هم زدین؟
زینبببببببببببب عضویت: 1401/09/11 تعداد پست: 7686 دوتت همزمان گفته ها دکتر شما هم زدین؟ آره من زدم دو تا با هم ...مگ نسخه الکترونیکی برات نمینویسه ک کد رو داشته باشی نیاز ب نسخه نباشه .. خدایا شکرت بابت تموم لحظات زندگیم ❤
sama3558 مدیر استارتر عضویت: 1400/01/30 تعداد پست: 806 آره من زدم دو تا با هم ...مگ نسخه الکترونیکی برات نمینویسه ک کد رو داشته باشی نیاز ب نسخه نباشه .. خیلی ممنون چرا نوشته داروهام الترونیکی بود امپولو بعدا رو نسخه نوشت
زینبببببببببببب عضویت: 1401/09/11 تعداد پست: 7686 خیلی ممنون چرا نوشته داروهام الترونیکی بود امپولو بعدا رو نسخه نوشت اگ بیمه داری الکترونیکی بنویس آزاد حساب نشه .آزادش یک خورده ای هس خدایا شکرت بابت تموم لحظات زندگیم ❤
nazaninizahrajan عضویت: 1400/10/13 تعداد پست: 8069 تعطیلن نیستن سرخودواکسن نزن بروبیمارستان ازمامایاپرستاری بپرس بعد
sama3558 مدیر استارتر عضویت: 1400/01/30 تعداد پست: 806 اگ بیمه داری الکترونیکی بنویس آزاد حساب نشه .آزادش یک خورده ای هس نه بابا بیمه سلامت دارم ولی ازادش هم صد و پنجاه ایناس قبلا هم زدم
زینبببببببببببب عضویت: 1401/09/11 تعداد پست: 7686 نه بابا بیمه سلامت دارم ولی ازادش هم صد و پنجاه ایناس قبلا هم زدم من با بیمه ۶۰۰ تومن گرفتم..بهمن ماه زدم ..آزادش یک و دویست اینا بود ..والا نمیدونم دیگ ان شالله ک همین قیمت باشه خدایا شکرت بابت تموم لحظات زندگیم ❤
sama3558 مدیر استارتر عضویت: 1400/01/30 تعداد پست: 806 من با بیمه ۶۰۰ تومن گرفتم..بهمن ماه زدم ..آزادش یک و دویست اینا بود ..والا نمیدونم دیگ ان شالله ک هم ... پس شاید امپول من اچ سی جی نبوده چون من یادمه صد صدو پنجاه خریدم بهمن ماه
sama3558 مدیر استارتر عضویت: 1400/01/30 تعداد پست: 806 من با بیمه ۶۰۰ تومن گرفتم..بهمن ماه زدم ..آزادش یک و دویست اینا بود ..والا نمیدونم دیگ ان شالله ک هم ... بزار یه تاپیک بزنم بپرسم بچه هاچند خریدن
زینبببببببببببب عضویت: 1401/09/11 تعداد پست: 7686 پس شاید امپول من اچ سی جی نبوده چون من یادمه صد صدو پنجاه خریدم بهمن ماه خوب عزیزم سرخود نزن .. فولیکولات چن بودن؟ خدایا شکرت بابت تموم لحظات زندگیم ❤
sama3558 مدیر استارتر عضویت: 1400/01/30 تعداد پست: 806 من با بیمه ۶۰۰ تومن گرفتم..بهمن ماه زدم ..آزادش یک و دویست اینا بود ..والا نمیدونم دیگ ان شالله ک هم ... راستی فولیکولت چند بود نتیجه گرفتی؟