2777
2789
عنوان

اقدامیا کمککک

159 بازدید | 30 پست

من باید امروز امپول ازادسازی تخمک بزنم و نسخه رو گم کردم 

اسم امپول چیه؟ دوتا بودا دکتر گفت همزمان بزن 

قرص کلومیفن و لتروزول خوردم یک درمیان روزی دوتا


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

آره من زدم دو تا با هم ...مگ نسخه الکترونیکی برات نمینویسه ک کد رو داشته باشی نیاز ب نسخه نباشه ..

خیلی ممنون 

چرا نوشته داروهام الترونیکی بود امپولو بعدا رو نسخه نوشت

نه بابا بیمه سلامت دارم ولی ازادش هم صد و پنجاه ایناس قبلا هم زدم

من با بیمه ۶۰۰ تومن گرفتم..بهمن ماه زدم ..آزادش یک و دویست اینا بود ..والا نمیدونم دیگ ان شالله ک همین قیمت باشه 

خدایا شکرت بابت تموم لحظات زندگیم ❤
من با بیمه ۶۰۰ تومن گرفتم..بهمن ماه زدم ..آزادش یک و دویست اینا بود ..والا نمیدونم دیگ ان شالله ک هم ...

پس شاید امپول من اچ سی جی نبوده چون من یادمه صد صدو پنجاه خریدم بهمن ماه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792