2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دوست داشتم ذبعد انتقام، عفو میخورد نعیم

عفو ک نمیخورد ولی کاش مادر منصور میومد رضایت میداد☹

Si vous tapez ce texte dans Google Translate maintenant pour connaître sa signification, je voulais dire que vous êtes très au chômage
یعنی معلوم نشد منصور اون همه پول از کجا اورده خرج میکرده تا لو نره، یا کی بیرون کاراشو ردیف میکرده و ...

اون همه پولو که از طلاها آورده و خارج هم خلاف میکرده آدم قاچاق میکرده، و کارهای دیگه، دیگه اینقدی آدم داشته دختر نعیکو بدزده و اون کارارو کنه، برا بعدشم آدم داشته دیگه، منتهی چون دیگه گرفته بودنش کارگردان این چیزا براش مهم نبود، به نظر من کاش مشکات قسمت قبل اون حدسیه هارو نمیزد، این قسمت تکراری بود انگار 

➰ آخه تو چی میدونی ازم که*رو تنم جای چنگال گرگه*پا گذاشتم رو قلبم که له شم*ما کوچیکا خدامون بزرگه*من برم هیشکی تنها نمیشه *بغضی ابری برام وا  نمیشه
نعیم خودشم هدفی نداشت برای بیرون اومدن دخترش ک مرد زنشم طلاق داده بود بره بیرون چیکار😪


اره واقعا ...من حتی دوست داشتم بعدش ک اونو کشت بمیره دیگه منتظر اعدام نشه۰😐💔 به نظرم خیلی قهرمانانه بود

Si vous tapez ce texte dans Google Translate maintenant pour connaître sa signification, je voulais dire que vous êtes très au chômage
اره واقعا ...من حتی دوست داشتم بعدش ک اونو کشت بمیره دیگه منتظر اعدام نشه۰😐💔 به نظرم خیلی قهرمانان ...

اره منم اون لحظه ک منصور و کشت خودشم افتاد فک کردم مرده خیلی خوشحال شدم

ولی دیگه حبس ابد یا اعدام حقش نبود

آره دقیقا مشخص نشد کی آمار می‌داده

ولی صدرا یه چیزیش شد وقتی فهمید نعیم با منصور تو زندانه

درس را برای فهمیدن دوست داشتم اما وقتی می‌دیدم میان این مدرسه‌ها، فهمیدن که نه، حفظ کردن مهم است، درس هم محبوبیتش را از دست داد و بزرگ‌ترین مقصرش همان معلم‌ها و نظام آموزشی ای بودند که آمدند و در گوشمان نوار پرکردند. نمی گفتند شعرهای نظامی را بخوانید و با لیلی و مجنون زیبایی عشق را بفهمید، می‌گفتند قافیه وردیف را پیدا کنید!به ما یاد ندادند آرایه‌ی عشق خسرو و شیرین راببینیم، فقط گفتند زیر آرایه‌ها خط بکشید!کتاب درسی به من یاد می‌داد انتگرال را، اما هیچوقت به من لا به‌لای آن هزاران صفحه درس،درس دوست داشتن و زندگی نداد، میان حجم عظیمآن کتاب‌ها نگفتند برای آرزوهایتان بجنگید...نگفتند چگونه با مشکلات روز مره‌مان دست وپنجه نرم کنیم و زخمی نشویم…

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز